Artykuł: FIFA 12 - prezentacja gry na X360, PS3 i PC w Warszawie
Wczoraj w Warszawie odbyła się prezentacja FIFA 12, którą poprowadził Ian Jarvis, producent gry na Xboksa 360, PlayStation 3 oraz PC. Ujawnił on pierwsze informacje na temat trybu kariery oraz potwierdził, że wszystkie trzy wyżej wymienione wersje będą identyczne.
"W trybie kariery pojawi się także realistyczny system kontuzji. Ian Jarvis posłużył się przykładem van Bommela z Milanu, który odniósł uraz podczas meczu i od decyzji menadżera zależało, czy Mark ma grać nadal, narażając swoje zdrowie, czy też może zrobić sobie przerwę, którą poświęci na wyleczenie się. Bardzo przypadła mi do gustu opcja pozwalająca na porównywanie cech poszczególnych zawodników – wspomnianego van Bommela mogliśmy porównać z innymi graczami Milanu, by zobaczyć, kogo można wystawić w pierwszym składzie zamiast wspomnianego Holendra. Na uwagę zasługują także co prawda kosmetyczne, ale jakże ułatwiające nawigację, zmiany w interfejsie użytkownika. Odniosłem wrażenie, że teraz wszystkie opcje są bardziej przejrzyjcie poukładane."