Guild Wars: Factions - wrażeń ciąg dalszy

Lucas the Great
2006/05/21 17:45

Tydzień temu zamieściliśmy pierwsze wrażenia Flinta z gry w Guild Wars: Factions. Dziś zapraszamy Was do przeczytania kolejnego tekstu jego autorstwa - czyli już nieco bardziej wnikliwego spojrzenia na grę.

W przyszłości postaramy się jeszcze nieco rozwinąć temat, póki co jednak oddajemy już głos Flintowi:

Nadszedł czas, by wznowić naszą opowieść o Guild Wars Factions. Nim jednak ponownie zagłębimy się w krainy Orientu, należy się wam kilka słów wyjaśnienia. Twórcy gry szybko reagują na potrzeby graczy, wobec czego już w kilka dni po premierze poprawili oni AI najemników. Dzięki temu zaczęli dawać sobie radę z wchodzeniem po schodach i nie blokują się o NPC-ów. Wydaje się, że i w walce sprawują się lepiej, choć wciąż ich zachowanie dalekie jest od ideału. Szczególnie kiedy weźmiemy pod uwagę stale rosnący poziom trudności gry.

GramTV przedstawia:

Pełen tekst znajdziecie tutaj Guild Wars: Factions - wrażeń ciąg dalszy

Komentarze
63
Usunięty
Usunięty
24/05/2006 17:50
Dnia 24.05.2006 o 12:36, dark raziel napisał:

Reconnect zobaczymy dopiero pod koniec lata, wraz z obszernym darmowym dodatkiem.

Dzieki za info. Wyobrazam sobie, ze ta opcja musi byc trudna pod wzgledem programistycznym.

Usunięty
Usunięty
24/05/2006 17:50
Dnia 24.05.2006 o 12:36, dark raziel napisał:

Reconnect zobaczymy dopiero pod koniec lata, wraz z obszernym darmowym dodatkiem.

Dzieki za info. Wyobrazam sobie, ze ta opcja musi byc trudna pod wzgledem programistycznym.

dark_raziel
Gramowicz
24/05/2006 12:36
Dnia 24.05.2006 o 00:32, Elwro napisał:

> i opcji reconnect. Czy ta opcja zostala oficjalnie zapowiedziana? Bardzo by mi sie kilka juz razy przydala. Kiedys siec mi padla "na sekundke" po 1 h misji...

Mi ostatnio GW rozłączyło przed zabiciem ostatniego bossa w Wizunah Square, pół życia tylko miał -_-"Reconnect zobaczymy dopiero pod koniec lata, wraz z obszernym darmowym dodatkiem.




Trwa Wczytywanie