Riccitiello bije się w pierś

pepsi
2008/06/18 12:05

Roczny cykl produkcji kolejnych odsłon serii Need for Speed był torturą dla oddziału w Vancouver - przyznał szef Electronic Arts, John Riccitiello. Dostrzeżenie błędu i weryfikacja systemu produkcji mają przynieść efekty w kolejnym dziele spod znaku NfS - Undercover.

Need for Speed Underground - 2003, Need for Speed Underground 2 - 2004, Need for Speed Most Wanted - 2005, Need for Speed Carbon - 2006, Need for Speed ProStreet - 2007. Taśmowość produkcji spod znaku NfS dała o sobie bardzo wyraźnie znać na przestrzeni ostatnich lat. Jej skutkiem jest konsekwentne obniżanie się jakości kolejnych odsłon słynnej serii. Negatywne konsekwencje złej polityki firmy Electronic Arts dostrzegł jej szef, John Riccitiello. Pytanie tylko - dlaczego tak późno? Riccitiello bije się w pierś

Prezes EA skrytykował formę, w jakiej został wydany ProStreet. Nie zdziwił go fakt, że fani elektronicznej rozrywki nie byli zainteresowani tą produkcją, gdyż elementy w niej zawarte nie cechowały się odpowiednią jakością i innowacyjnością. Riccitiello wyznał także, że rok na opracowanie kolejnych tytułów było dla studia w Vancouver prawdziwą torturą.

"Ostatniego lata dodaliśmy (do oddziału w Vanvouver) grupę wsparcia i podzieliliśmy zespół na dwie ekipy. Obie pracują teraz w trybie 24-miesięcznym" - wyjaśnił Riccitiello. "Torturowaliśmy bardzo utalentowaną grupę programistów z Vancouver. Przez to nie mogli być tak innowacyjni, jak rok wcześniej. Myślę, że idziemy w dobrą stronę" - dodał.

GramTV przedstawia:

Kolejna odsłona serii zatytułowana Undercover ma przełamać złą tendencję. Jej twórcy stawiają na rozwój fabuły oraz zadania, które upodobnią rozgrywkę do tej znanej z The Transporter. "Jestem pewien, że Undercover to znacznie lepszy tytuł, niż ProStreet. Oczekuję, że od tego momentu będziemy prezentowali się znacznie lepiej" - zakończył szef EA.

Komentarze
37
Usunięty
Usunięty
19/06/2008 22:45

moim zdaniem najnowszy NFS powinien byc polaczeniem pro street, most wanted , i undegrandow ,- z PS bym zwilo grafe i kolizje , z MW bmy wzil to ze mozna jezdzic po mapce :D a z undegrandow tylko neony w brykachtak powinien wygladac najnowszy NFS i i powinna byc bardzo dobra grafa ale nie koszten strzetowym :D:D:D bo nie kturzy tez chca se pograc w NFS nie naja dosyc dobrego sprzedtu EA powinno o tym tez pomysle dlatego daje ty mojego posta :Ppozdrawiam wszystkich ktorzy grali i graja w NFS-y :D

Vojtas
Gramowicz
19/06/2008 21:31

Upss, jakiś bug wyskoczył, sorry. :(

Vojtas
Gramowicz
19/06/2008 21:30

Negatywne konsekwencje złej polityki firmy Electronic Arts dostrzegł jej szef, John Riccitiello. Pytanie tylko - dlaczego tak późno?Nie opłaca się robić niczego, jeśli seria sie dobrze sprzedaje i ma dobrą reputację. Jeśli sprzedaż spada, a dodatkowo reputacja dołuje, trzeba coś zrobić. Więc właśnie to robią. Troska o jakość to bzdura - to po prostu kompromis między tym, co się opłaca - czysta kalkulacja. A ociążałość molocha to swoją drogą.




Trwa Wczytywanie