Kolejne świetne oceny Edycji Rozszerzonej!

gram.pl
2008/09/17 08:45

Dostajemy coraz więcej sygnałów z całego świata na temat recenzji Edycji Rozszerzonej. Australię i Niemcy już odwiedziliśmy, przyszła zatem pora na dwa kolejne czołowe magazyny, tym razem z Wielkiej Brytanii i Włoch.

Kolejne świetne oceny Edycji Rozszerzonej!

Największy i najbardziej prestiżowy włoski magazyn o grach Giochi per il Mio Computer był zachwycony, oceniając odświeżone wydanie Wiedźmina na 9/10! Równie ważne są jednak dla nas wieści napływające z Wysp - tamtejszy PC Format ocenił Edycję Rozszerzoną na 88% (co stanowi skok aż o 28% w porównaniu do poprzedniej noty z zeszłego roku!).

“Edycja Rozszerzona potwierdza niepodważalną wartość tego tytułu” Giochi per il Mio Computer

GramTV przedstawia:

Komentarze
50
Usunięty
Usunięty
20/09/2008 09:24
Dnia 19.09.2008 o 22:14, Vojtas napisał:

> > > Przykładem jest Beyond Good & Evil > > Czemu mnie to nie dziwi? ;) Tak, mam na liście "must play" - już się tyle dobrego > > niej nasłuchałem. :) > Heh, nie odpuszczę :P A prawdę mówiąc, lepszego przykładu do tego wyjścia fabularnego > nie znam. Chociaż... Thief: Deadly Shadows nawet trochę pasuje. No w Thiefie masz misje - przed i po każdej jest kontynuowana fabuła, a w samej misji jest jakaś fabuła? Znajduje się rzeczy, które rewentualnie zmieniają pewne rzeczy do tej pory jasne.

W Deadly Shadows Miasto jest otwarte (inna sprawa, jak małe jest ono), w którym można koncentrować się wyłącznie na misjach fabularnych (ładowanych oddzielnie i oznaczonych glifem), ale może też troszkę skradać się po mieście i odkrywać drobne smaczki i dodatkowe, drobne misyjki - przy czym ta część jest, jak w BG&E ograniczona.

Dnia 19.09.2008 o 22:14, Vojtas napisał:

> > Napisałem "głównie na przygodówkach" - dlatego że nie znam przygodówki typu sandbox. > > Znasz? :) > Niestety, a może raczej stety, bo po Morrowindzie unikam w ogóle sandboxów :) Wydaje mi się, że nie da się zrobić przygodówki typu sandbox. Po prostu nie będzie ciągu fabularnego, wszystko się rozleci. W GTA to przynajmniej można postrzelać w międzyczasie, ukraść samochód straży pożarnej albo pojeździć taksówką. A co robi w przygodówce? Szlajać się bez celu?

Tak mi coś świta, że URU Online to taka jakby sandoboxowa przygodówka online. Nie zyskała sporej popularności i Cyan musiał dwukrotnie ją zamykać (raz, gdy finansował ją Ubi, a drugi, gdy pojawiła się podaj na Gamespocie).

Vojtas
Gramowicz
19/09/2008 22:14

>>>> Jeszcze jest inna trasa - fabuła liniowa, ale świat otwarty, dający pewną swobodę>>> dla gracza, który może dać sobie na jakiś czas spokój z fabułą - pełna minigierek,>>> chociażby.>> Ale przecież pauza w wydarzeniach fabułę hmm, rozrzedza?

Dnia 19.09.2008 o 11:59, Fomorian napisał:

To akurat zależy od twórców - we wspomnianym tytule sprawdza się to świetnie.

No to chyba zależy do gracza - jak będzie chciał to zapomni o wszystkim, tylko nie o minigierkach. ;)

Dnia 19.09.2008 o 11:59, Fomorian napisał:

> > Przykładem jest Beyond Good & Evil > Czemu mnie to nie dziwi? ;) Tak, mam na liście "must play" - już się tyle dobrego > niej nasłuchałem. :)

Dnia 19.09.2008 o 11:59, Fomorian napisał:

Heh, nie odpuszczę :P A prawdę mówiąc, lepszego przykładu do tego wyjścia fabularnego nie znam. Chociaż... Thief: Deadly Shadows nawet trochę pasuje.

No w Thiefie masz misje - przed i po każdej jest kontynuowana fabuła, a w samej misji jest jakaś fabuła? Znajduje się rzeczy, które rewentualnie zmieniają pewne rzeczy do tej pory jasne.

Dnia 19.09.2008 o 11:59, Fomorian napisał:

> Napisałem "głównie na przygodówkach" - dlatego że nie znam przygodówki typu sandbox. > Znasz? :)

Dnia 19.09.2008 o 11:59, Fomorian napisał:

Niestety, a może raczej stety, bo po Morrowindzie unikam w ogóle sandboxów :)

Wydaje mi się, że nie da się zrobić przygodówki typu sandbox. Po prostu nie będzie ciągu fabularnego, wszystko się rozleci. W GTA to przynajmniej można postrzelać w międzyczasie, ukraść samochód straży pożarnej albo pojeździć taksówką. A co robi w przygodówce? Szlajać się bez celu?

Usunięty
Usunięty
19/09/2008 11:59
Dnia 18.09.2008 o 14:31, Vojtas napisał:

> Jeszcze jest inna trasa - fabuła liniowa, ale świat otwarty, dający pewną swobodę dla > gracza, który może dać sobie na jakiś czas spokój z fabułą - pełna minigierek, chociażby. Ale przecież pauza w wydarzeniach fabułę hmm, rozrzedza?

To akurat zależy od twórców - we wspomnianym tytule sprawdza się to świetnie.

Dnia 18.09.2008 o 14:31, Vojtas napisał:

> Przykładem jest Beyond Good & Evil Czemu mnie to nie dziwi? ;) Tak, mam na liście "must play" - już się tyle dobrego o niej nasłuchałem. :)

Heh, nie odpuszczę :P A prawdę mówiąc, lepszego przykładu do tego wyjścia fabularnego nie znam. Chociaż... Thief: Deadly Shadows nawet trochę pasuje.

Dnia 18.09.2008 o 14:31, Vojtas napisał:

> (wiem, że nie przygodówka, ale tą nie są też The Sims, które wymieniłeś :P) Napisałem "głównie na przygodówkach" - dlatego że nie znam przygodówki typu sandbox. Znasz? :)

Niestety, a może raczej stety, bo po Morrowindzie unikam w ogóle sandboxów :)




Trwa Wczytywanie