Kilka słów o drifcie w NfS: Shift

Adam Woźny
2009/07/12 13:04

Chcąc uczynić tryb drift bardziej realistycznym, Electronic Arts zatrudniło do prac nad grą NfS: Shift mistrza świata tej dyscypliny, który spędził nad grą ponad 100 godzin wraz z zespołem deweloperskim.

Światło dzienne ujrzał nowy materiał wideo z Need for Speed: Shift, prezentujący ujawniony właśnie tryb rozgrywki o nazwie drift. Nie jest on oczywiście nowością dla tej serii gier wyścigowych. Niemniej jednak zachęcamy do zapoznania się z poniższym filmikiem:

Został on opatrzony komentarzem mistrza świata w drifcie, którym jest Vaughn Gittin JR, mający swój udział w produkcji Shifta. Wspomniany jegomość, jak wynika z informacji ujawnionych przez Electronic Arts, pierwotnie miał zapoznać się z grą w kilku sesjach, jednak ostatecznie spędził nad nią ponad sto godzin, dzięki czemu drift będzie bardzo wiernie odwzorowany w nowej odsłonie cyklu Need for Speed.

GramTV przedstawia:

NfS: Shift zadebiutuje w Europie dokładnie 17 września na PeCetach oraz konsolach Xbox 360, PlayStation 3 oraz PlayStation Portable.

Komentarze
31
Lordpilot
Gramowicz
13/07/2009 08:32
Dnia 13.07.2009 o 07:56, RazorBMW napisał:

> To pokaż mi, gdzie masz ligi w Forzie? Gdzie masz świetnie rozwinięte community i mody?

Dnia 13.07.2009 o 07:56, RazorBMW napisał:

w rf :P Sorewicz, ja sam testowałem i na konsole nie wyjdzie żaden sim... [nawet Race:Pro jest i tak nieco uproszczony, a ma najbardziej realistyczną fizykę jazdy na konsolach...:)] bo po prostu by się nie sprzedał.

Lig nie ma, modów to samo - bo wiesz że na konsolach z tym ciężko :) Z kolei community jest bardzo dobrze rozwinięte. Ale nie tylko to czyni sima przecież. Najważniejszy jest model jazdy - a ten z Forzy 2 jest najbardziej zbliżony do rzeczywistego prowadzenia auta (oczywiście jak na grę wideo ) - pisze to jako posiadacz prawa jazdy od 12 lat, więc mogę sobie porównać. Ty z tego co wiem nie masz jeszcze "prawka", więc wszelkie Twoje wpisy o prowadzeniu auta w grach są tylko projekcją na temat tego jak się prowadzi pojazd mechaniczny zwany samochodem :) Mówiąc krótko - jesteś jak ten ksiądz co napisał ostatnio książkę o seksie :)Akurat RacePro (niezbyt udana gra swoją drogą) nie ma najbardziej realistycznej fizyki na konsolach - palma pierwszeństwa wciąż należy tu do drugiej Forzy.Jeszcze dwa słowa o rFactor - mody i community to są największe plusy tej gry (i jeszcze świetny model jazdy). Bez moderów ta gra to "bida z nędzą" - podstawka to bodajże 11 aut, w dodatku wszystkie "z kosmosu" (brak licencji). To samo się tyczy tras - zero prawdziwych. W Forzie wszystkie auta są realnie istniejące, to samo się tyczy większości tras, więc brak modów tak nie przeszkadza - skoro masz ponad 300 realnie istniejących samochodów (każdy mozesz sobie ustawić co do śrubki i pomalować po swojemu).Dodatkowo - sto razy sobie wole pojeździć po realnie istniejącym Sebrigu lub Silverstone (bo w realu okazji nie będę miał) niż po jakiejś wymyślonej trasie.Więc skoro dla Ciebie Forza 2 to nie sim, to ja równie dobrze mógłbym to samo zarzucić rFactorowi - w ogóle co to za gra którą muszą kończyć moderzy , bo się deweloperowi nie chciało :) ?

RazorBMW
Gramowicz
13/07/2009 07:56
Dnia 12.07.2009 o 20:53, Lordpilot napisał:

> I znowu Forza i gt są uważane za simy... to są co najwyżej produkty symulatoropodobne,. > :P > Tak, tak - właśnie tak sobie tłumacz :) Ech, zazdrość - przykra rzecz ;-)

To pokaż mi, gdzie masz ligi w Forzie? Gdzie masz świetnie rozwinięte community i mody? w rf :PSorewicz, ja sam testowałem i na konsole nie wyjdzie żaden sim... [nawet Race:Pro jest i tak nieco uproszczony, a ma najbardziej realistyczną fizykę jazdy na konsolach...:)] bo po prostu by się nie sprzedał.Jak już pisałem, Forza i GT... to nie są symulatory! tylko produkty symulatoropodobne :)Hehehe, NFS PS? Da best fizyka ever, a co wyszło? Więc ja do szumnych zapowiedzi EA przywiązuję małą wagę.

Usunięty
Usunięty
13/07/2009 00:20

Dobrze ze będzie drift :D .W Underground 2 drift uwielbiałem :D




Trwa Wczytywanie