gramTV - co wiemy na temat Dead Island Riptide?

Adam "Harpen" Berlik
2013/04/17 10:53
7
0

Najnowszy odcinek naszego cyklu gramTV poświęciliśmy nowej grze Techlandu, Dead Island Riptide – podsumowujemy wszystko, co wiemy na temat tej produkcji, prezentując ujęcia z rozgrywki.

gramTV - co wiemy na temat Dead Island Riptide?

Dead Island Riptide trafi do europejskich sklepów w przyszły piątek, czyli 26 kwietnia w wersjach na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3. Druga część tytułowej serii przeniesie nas na nową wyspę i zaoferuje wiele nowości, które Michał „Myszasty” Nowicki” przybliża na poniższym wideo.

Dowiecie się z niego między innymi, na ile czasu wystarczy tryb fabularny w Dead Island Riptide oraz jakimi postaciami będziemy mogli zagrać (pojawi się jeden zupełnie nowy główny bohater). Materiał zawiera także fragmenty gameplaya, ukazujące eksplorację wyspy (pieszo lub przy wykorzystaniu pojazdów) oraz oczywiście starcia z zombiakami w zróżnicowanych lokacjach przy użyciu nowych rodzajów broni.

GramTV przedstawia:

Dead Island Riptide jest dostępny w ofercie pre-order w sklepie gram.pl. Proponujemy edycję specjalną z dodatkami (w cenie zwykłego wydania) oraz wyjątkowo bogatą edycję kolekcjonerską (wyłącznie na PS3 – nakład na X360 i PC został wyczerpany), składającą się z 17 elementów!

Komentarze
7
TobiAlex
Gramowicz
17/04/2013 19:58

> Osobiście nie miałem akurat żadnych problemów z DI zaraz po premierze[ mam EK z pre orderu]> - nie mniej grałem tez drugi i trzeci raz już jak się produkt odpowiednio wypatchował> i jest to naprawdę kawał świetnego szpila na dziś dzień.> Takie gry trzeba lubić. Oby kontynuacja utrzymała poziom i go podniosła wyżej.>> Dodać jeszcze warto, ze jest to jedna z najlepiej zoptymalizowanych gier w jakie grałem> a przy tym nie wali szpetnymi wizualizacjami jak niektóre tytuły [cudów wianków nie było,> ale oczu mi nigdy nie wypalała, zwłaszcza po lekkim podkręceniu opcji graficznych]Ale mi nie chodziło o żadne patche itp., bo grę pierwszy raz przeszedłem kilka dni temu (czyli już z najnowszym patchem 1.3.0). Chodziło mi o to, że przechodząc grę po raz kolejny jest ona przyjemniejsza w odbiorze niż za pierwszym razem, ot choćby w moim przypadku miało to związek z bronią - nie lubię jakiś tasaków, noży itp. więc gra z początku dość mnie nudziła i zniechęcała. W miarę szybko wypadła mi katana, czyli to, co uwielbiam :P wtedy to już gra nabrała w ogóle rumieńców :D

Zekzt
Gramowicz
17/04/2013 19:11
Dnia 17.04.2013 o 18:54, TobiAlex napisał:

Ja właśnie przechodzę grę drugi raz (new game plus od razu po pierwszym przejściu). Gra jest jeszcze przyjemniejsza niż przy pierwszym podejściu

Osobiście nie miałem akurat żadnych problemów z DI zaraz po premierze[ mam EK z pre orderu] - nie mniej grałem tez drugi i trzeci raz już jak się produkt odpowiednio wypatchował i jest to naprawdę kawał świetnego szpila na dziś dzień.Takie gry trzeba lubić. Oby kontynuacja utrzymała poziom i go podniosła wyżej.Dodać jeszcze warto, ze jest to jedna z najlepiej zoptymalizowanych gier w jakie grałem a przy tym nie wali szpetnymi wizualizacjami jak niektóre tytuły [cudów wianków nie było, ale oczu mi nigdy nie wypalała, zwłaszcza po lekkim podkręceniu opcji graficznych]

TobiAlex
Gramowicz
17/04/2013 18:54

Ja właśnie przechodzę grę drugi raz (new game plus od razu po pierwszym przejściu). Gra jest jeszcze przyjemniejsza niż przy pierwszym podejściu (szczególnie jak się biega z wymarzoną bronią :D Warto też dodać, że DLC do tej gry jest naprawdę świetne i wyjaśnia, czy wręcz rozszerza, to co się działo na samym początku podstawki. A na DIR czekam z niecierpliwością.




Trwa Wczytywanie