W Quantum Break wykorzystano Digital Molecular Matter – zaawansowany system destrukcji

Małgorzata Trzyna
2013/11/26 12:15
7
0

Digital Molecular Matter jest systemem zaprojektowanym z myślą o wysokiej jakości niszczeniu otoczenia w grach. Opiera się on na symulowaniu pęknięć i deformacji różnorodnych materiałów, w oparciu o ich właściwości fizyczne. Obliczenia przeprowadza się dla skończonej liczby elementów.

W Quantum Break wykorzystano Digital Molecular Matter – zaawansowany system destrukcji

Digital Molecular Matter, czyli precyzyjny, uniwersalny system niszczenia otoczenia, został opracowany przez firmę Pixelux Entertainment, która nawiązała współpracę z twórcami Quantum Break – studiem Remedy Entertainment.

- Jeśli istnieje jakaś struktura – duża lub mała, gęsta lub rzadka, miękka lub sztywna – DMM powoduje, że zachowuje się ona w taki sam sposób, jak zachowywałaby się w rzeczywistości – wyjaśnia Pixelux Entertainement. – Przykładowo, drewno nie pęka wzdłuż uprzednio określonego miejsca, ale ugina się, a następnie pęka na kawałki, poczynając od miejsca uderzenia. Ta sama zasada dotyczy każdego materiału, jaki można sobie wyobrazić: guma ugina się, a potem wraca na miejsce. Szkło roztrzaskuje się. Stal wgniata się i wygina. Plastik się deformuje.

GramTV przedstawia:

Przedstawiciele Pixelux pochwalili się, że system ten został wykorzystany w ponad 20 filmach, reklamach a nawet serialach telewizyjnych. Remedy zamierza wydawać równocześnie z grą także kolejne odcinki serialu, a zatem niewykluczone, że i w tym przypadku wykorzysta DMM.

- DMM odegrało kluczową rolę w kształtowaniu Quantum Break, będącym urzeczywistnieniem naszej wizji rozrywki na sprzęcie nowej generacji. Umożliwiło nam symulowanie skomplikowanych scenariuszy na znacznie większą skalę niż do tej pory, a graczom – doświadczanie tego wszystkiego w czasie rzeczywistym. Nie możemy się doczekać, by pokazać światu, co potrafimy! – powiedział Mikko Uromo, przewodniczący zespołu technicznego w Remedy Entertainment.

Quantum Break jest tytułem ekskluzywnym dla Xboksa One. Pierwszy gameplay zobaczymy prawdopodobnie podczas VGX, które odbędzie się 7 grudnia.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
27/11/2013 15:51

tak tak, ale chodzi mi o sam pomysł, koncepcje, a jestem takiego samego zdania co Ty... gdyby to była przygodówka to miodzik malinka:) grałem tylko w nightmare niestety, ale dużo przyjemności czerpałem, z fabuły i momentów bez używania broni, no ale ich też trzeba było pokonać niestety... ale klimat piękny i te różne nagranie do oglądania:)

Usunięty
Usunięty
27/11/2013 00:14
Dnia 26.11.2013 o 13:17, fandango666 napisał:

uwielbiam tę ekipę, max payne, alan wake, uwielbiam ich koncepcje, ale o te quantum break troszkę się boje, bo nie ma tego klimatu, przynajmniej teraz go nie widać... czekam na jakiś noir, od nich:)

Bardzo cenię ich za Max Payne 1-2 (szczególnie "jedynkę"), ale Alan Wake wyszedł im dość... średnio. Najlepsze etapy w grze to te, w których w ogóle nie korzystamy z broni palnej - przyznaję z żalem, że nie mogłem się przekonać do schematycznej, mało satysfakcjonującej rozgrywki opartej na eksterminacji tysięcy "opętanych"... Gra naprawdę sprawdzałaby się lepiej jako quasi-detektywistyczna przygodówka TPP z elementami akcji, a nie - powiedzmy to szczerze - przeważnie nudna strzelanina. Nie żałuję ukończenia AW, ale to tytuł ze zmarnowanym potencjałem.W American Nightmare jeszcze nie grałem, czeka na swoją kolej, na razie grzecznie rezyduje na GOG-owej półeczce.Co do Quantum Break - nie planuję zakupu Xbone''a, więc o potencjalnym kupnie tego tytułu nie ma mowy. Mówi się trudno.

porckypizgus
Gramowicz
26/11/2013 23:13

Marzy mi się taki "Digital Molecular Matter" ale w nowej odsłonie Soldier of Fortune (z John''em Mullins''em w roli głównej) gdzie "STRUKTURĄ" byłoby ludzkie mięcho - i to w zasadzie brakuje dzisiejszym "realnym" strzelankom takim jak Call czy BF - ale wiadomo nie doczekam tak pięknego zjawiska w dzisiejszej dziwnej cenzurze gdyż musi być zarobiona forsa i dolary przez studia by nastolatki mogli w to grać (wojna a polegli padają bez plamki krwi na mundurze - bitch please).PS - szkoda, że tak spieprzyli SOF Payback bo graficznie był piękny.




Trwa Wczytywanie