Strona internetowa Kickstartera, platformy umożliwiającej kończenie projektów z finansową pomocą społeczności, ma swoją własną podstronę ze statystykami - i wygląda na to, że gry dały sobie w tym roku radę.
Strona internetowa Kickstartera, platformy umożliwiającej kończenie projektów z finansową pomocą społeczności, ma swoją własną podstronę ze statystykami - i wygląda na to, że gry dały sobie w tym roku radę.
Ogólne liczby są dość proste - wszystkie projekty realizowane z pomocą Kickstartera (których było łącznie 53 676) zebrały łącznie 920 milionów dolarów. W skrócie? To dużo.
Gry (których sfinansowano 7 992) zarobiły nieco ponad 200 milionów dolarów, co dalej nie jest niewielką kwotą - przeciwnie, bo elektroniczna rozgrywka zapewniła platformie ponad 20% zysków. Smutne liczby zaczynają się wtedy, gdy przyjrzymy się porażkom. Tylko 35,08% zbiórek na gry zostało ukończonych, pozostawiając resztę w szerokiej i głębokiej dolinie porażki.
Dla odmiany, dobra wiadomość. Aż 29 gier zarobiło przynajmniej milion dolarów, także jeśli macie swoje małe marzenie i uważacie, że potraficie zrobić dobrą grę, zawsze możecie spróbować. W najgorszym wypadku pozostaniecie bez miliona, którego w tej chwili i tak nie posiadacie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!