Official PlayStation Magazine opublikowało dzisiaj swoją zapowiedź nadchodzącego Dragon Age: Inquisition, w której pojawiło się nieco szczegółów na temat systemu twierdz w grze.
Official PlayStation Magazine opublikowało dzisiaj swoją zapowiedź nadchodzącego Dragon Age: Inquisition, w której pojawiło się nieco szczegółów na temat systemu twierdz w grze.
Wprowadzenie do systemu nastąpi w bliżej nieokreślonej części gry, w której gracze, razem z pomocą Varrica, Vivienne i Cassandry, będą mieli za zadanie przejąć jedną z twierdz wroga. Jeśli nasz atak zakończy się sukcesem, w okolicy zostaną odblokowane nowe zadania do wykonania.
Kolejne twierdze będą działały podobnie, jak punkty obserwacyjne w grach spod znaku Assassin's Creed, gdzie zdobycie jednego z nich gwarantowało dostęp do kolejnych zadań pobocznych.
Jeśli będziemy chcieli, możliwe będzie także przydzielenie agentów Inkwizycji do danego zamku, gdzie będą oni wykonywali określone przez nas zadania. Za przykład podano tutaj odbudowę powalonego kolosa, na którą poświęcić będziemy musieli około pięćdziesięciu agentów - w nagrodę, odbudowany kolos wpłynie pozytywne na morale wojska broniącego twierdzy. Możliwe jest też np. wybudowanie kopalnii, zwiększając dochód danego zamku.
Dragon Age: Inquisition ukaże się na PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One w okolicach trzeciego kwartału tego roku.