System zdobywania i rozwoju twierdzy w Dragon Age: Inquisition

Robert Sawicki
2014/01/03 13:18
9
0

Official PlayStation Magazine opublikowało dzisiaj swoją zapowiedź nadchodzącego Dragon Age: Inquisition, w której pojawiło się nieco szczegółów na temat systemu twierdz w grze.

System zdobywania i rozwoju twierdzy w Dragon Age: Inquisition

Wprowadzenie do systemu nastąpi w bliżej nieokreślonej części gry, w której gracze, razem z pomocą Varrica, Vivienne i Cassandry, będą mieli za zadanie przejąć jedną z twierdz wroga. Jeśli nasz atak zakończy się sukcesem, w okolicy zostaną odblokowane nowe zadania do wykonania.

Kolejne twierdze będą działały podobnie, jak punkty obserwacyjne w grach spod znaku Assassin's Creed, gdzie zdobycie jednego z nich gwarantowało dostęp do kolejnych zadań pobocznych.

GramTV przedstawia:

Jeśli będziemy chcieli, możliwe będzie także przydzielenie agentów Inkwizycji do danego zamku, gdzie będą oni wykonywali określone przez nas zadania. Za przykład podano tutaj odbudowę powalonego kolosa, na którą poświęcić będziemy musieli około pięćdziesięciu agentów - w nagrodę, odbudowany kolos wpłynie pozytywne na morale wojska broniącego twierdzy. Możliwe jest też np. wybudowanie kopalnii, zwiększając dochód danego zamku.

Dragon Age: Inquisition ukaże się na PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One w okolicach trzeciego kwartału tego roku.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
06/01/2014 14:32

Stare info jest stare :< http://www.youtube.com/watch?v=f8xJMWRI-cAJuż na DigiExpo się tym chwalili

Usunięty
Usunięty
03/01/2014 22:08

Hmmm. Ale z tymi twierdzami już było. Było to przy okazji omówienia 3 stylów budynku itd.

Usunięty
Usunięty
03/01/2014 15:38
Dnia 03.01.2014 o 16:30, Jave napisał:

TAK. Kochałem ten element w drugim Neverwinterze. Ciągle szukam gry, która oferowałaby coś podobnego. Właśnie się przekonałem do zakupu DA.

Tylko drugi Neverwinter Nights to dzieło Obsidiana. Obecne Bioware raczej nie zrobi czegoś podobnego.




Trwa Wczytywanie