Technologia, którą Obsidian zaprojektował z myślą o Pillars of Eternity zostanie zaadaptowana przez inXile Entertainment do Torment: Tides of Numenera.
Technologia, którą Obsidian zaprojektował z myślą o Pillars of Eternity zostanie zaadaptowana przez inXile Entertainment do Torment: Tides of Numenera.
- W tym samym czasie ocenialiśmy również inne aspekty technologii Pillars of Eternity i byliśmy pod wrażeniem środowisk, jakie można było stworzyć dzięki Unity. Miło jest mi poinformować, że poszliśmy o krok do przodu i osiągnęliśmy porozumienie z Obsidianem, pozwalające użyć nam technologię z Pillars of Eternity w Tormencie - potwierdza.
InXile Entertainment jest przekonane, że licencja zapewni studiu mocniejszy start w projektowaniu niektórych systemów i pozwoli łatwiej projektować pre-renderowane środowiska 2D. - Wszystko co oszczędza nam pracy sprawia, że możemy więcej czasu poświęcić na inne rzeczy związane z Tormentem. Chcemy wznieść naszą produkcję na jeszcze wyższy poziom jakościowy - dodaje Saunders.