Pillars of Eternity i Torment: Tides of Numenera oparte na tej samej technologii

Patryk Purczyński
2014/02/11 11:24
8
0

Technologia, którą Obsidian zaprojektował z myślą o Pillars of Eternity zostanie zaadaptowana przez inXile Entertainment do Torment: Tides of Numenera.

Pillars of Eternity i Torment: Tides of Numenera oparte na tej samej technologii

Twórcy gry Torment: Tides of Numenera zdobyli licencję na technologię stworzoną przez Obsidian Entertainment dla Pillars of Eternity. - Za pomocą tych narzędzi projektowaliśmy prototypy konwersacji od ostatniego lata, adaptowaliśmy technologię dla specyficznych potrzeb Tormentu - zdradza główny projektant Kevin Saunders.

- W tym samym czasie ocenialiśmy również inne aspekty technologii Pillars of Eternity i byliśmy pod wrażeniem środowisk, jakie można było stworzyć dzięki Unity. Miło jest mi poinformować, że poszliśmy o krok do przodu i osiągnęliśmy porozumienie z Obsidianem, pozwalające użyć nam technologię z Pillars of Eternity w Tormencie - potwierdza.

GramTV przedstawia:

InXile Entertainment jest przekonane, że licencja zapewni studiu mocniejszy start w projektowaniu niektórych systemów i pozwoli łatwiej projektować pre-renderowane środowiska 2D. - Wszystko co oszczędza nam pracy sprawia, że możemy więcej czasu poświęcić na inne rzeczy związane z Tormentem. Chcemy wznieść naszą produkcję na jeszcze wyższy poziom jakościowy - dodaje Saunders.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
11/02/2014 14:27
Dnia 11.02.2014 o 14:06, Battle_Axe napisał:

Bardzo dobra wiadomość. Widać, że Pillars of Eternity wygląda zdecydowanie lepiej od Wasteland 2, a to jest przecież ten sam silnik - Unity, jednak odpowiednio zmodyfikowany przez Obsidian czego najwidoczniej nie potrafią ludzie z InXile.

PoE wykorzystuje pre-renderowane tła, W2 jest w pełni trójwymiarowy...

Arcling
Gramowicz
11/02/2014 14:15
Dnia 11.02.2014 o 14:05, NeroNarmeril napisał:

Że co?

Że to:"Numenera is set in the distant future, where the rise and fall of countless civilizations have left Earth in a roughly medieval state, with most of humanity living in simple settlements, surrounded by relics of the mysterious past."Część z tej starej "technologii" będzie analogiczna do magii.

Usunięty
Usunięty
11/02/2014 14:06

Bardzo dobra wiadomość. Widać, że Pillars of Eternity wygląda zdecydowanie lepiej od Wasteland 2, a to jest przecież ten sam silnik - Unity, jednak odpowiednio zmodyfikowany przez Obsidian czego najwidoczniej nie potrafią ludzie z InXile.




Trwa Wczytywanie