Pecetowa wersja Dark Souls II również nie będzie wyglądać jak na starym demie z TGS

Małgorzata Trzyna
2014/03/25 15:30

Przedstawiciel Namco Bandai potwierdził, że Dark Souls II na PC pod względem graficznym nie będzie się zbyt wiele różniło od wersji konsolowej. Najbardziej rzucą się w oczy dwie rzeczy: liczba klatek na sekundę i wyraźność obrazu.

Pecetowa wersja Dark Souls II również nie będzie wyglądać jak na starym demie z TGS

Przedstawiciel Namco Bandai, zapytany, czy umieszczone na Steamie screenshoty i wideo z Dark Souls II pochodzą z wersji pecetowej, odparł, że tak - pierwsze pięć screenów jest z wersji PC (znajdziecie je także pod niniejszym wpisem). Podkreślił jednak, że dla niego między wersjami na PC a konsole nie ma zbyt dużej różnicy - największe to liczba klatek na sekundę i wyraźność obrazu.

- Stare demo z TGS wygląda inaczej niż gra, ale nie chodzi tu tylko o grafikę, sądzę, że kiedy [From Software]zaczynało tworzyć [Dark Souls II], planowało, że będzie dużo mroczniejsze, że trzeba będzie częściej używać pochodni. Myślę, że w miarę posuwania się prac do przodu twórcy zdecydowali się obrać inny kierunek i nie nadużywać tego rozwiązania.

GramTV przedstawia:

- Uważam, że gra i tak wygląda dobrze. Rozumiem, czemu niektórzy ludzie są skonsternowani, ale po prostu nie przyglądali się zbyt uważnie, kiedy oglądali demo na TGS. Mam na myśli to, że nie tylko grafika, ale cały styl jest nieco inny. Takie rzeczy się zmieniają w trakcie prac nad grami.

Dark Souls II na PC ukaże się 25 kwietnia.

Komentarze
154
Dared00
Gramowicz
27/03/2014 13:43
Dnia 26.03.2014 o 22:59, Hayeck napisał:

So? Jak coś będzie nie tak, to moderzy dostaną kolejną grę w której będą mogli pokazać swoje skile. Może nawet część z nich znajdzie pracę w branży? Będzie zysk? Będzie, więc o co chodzi?:P

To, że takie podejście do modów i modderów szkodzi branży. Bo po co wydawać porządną dopracowaną grę z długą, ciekawą kampanią? Wypuśćmy crapa z narzędziami moderskimi, jelenie naprawią ją za nas.

Dared00
Gramowicz
27/03/2014 13:43
Dnia 26.03.2014 o 22:59, Hayeck napisał:

So? Jak coś będzie nie tak, to moderzy dostaną kolejną grę w której będą mogli pokazać swoje skile. Może nawet część z nich znajdzie pracę w branży? Będzie zysk? Będzie, więc o co chodzi?:P

To, że takie podejście do modów i modderów szkodzi branży. Bo po co wydawać porządną dopracowaną grę z długą, ciekawą kampanią? Wypuśćmy crapa z narzędziami moderskimi, jelenie naprawią ją za nas.

Headbangerr
Gramowicz
27/03/2014 00:43
Dnia 25.03.2014 o 15:55, Reyer napisał:

@Piotrek_K, a nie sądzisz, że specjalnie nie pogorszyli grafiki na PC by właśnie tym konsolowcom nie było przypadkiem łyso? Twórcy po prostu wyszli z założenia, że trzeba wyrównać do słabszego by nie powstawały wojny i zamieszki związane z posiadaczami tak zwanych "nextgenów", zmuszonych do gry w nieporównywalnie gorszej jakości. Gra musi wyglądać tak samo by zachować poczucie sprawiedliwości na obu frontach.

Wybacz, ale zapewnienie identycznej jakości gier dla posiadaczy platform o różnych możliwościach nie ma nic wspólnego ze sprawiedliwością.




Trwa Wczytywanie