Przedstawiciel Namco Bandai potwierdził, że Dark Souls II na PC pod względem graficznym nie będzie się zbyt wiele różniło od wersji konsolowej. Najbardziej rzucą się w oczy dwie rzeczy: liczba klatek na sekundę i wyraźność obrazu.
Przedstawiciel Namco Bandai potwierdził, że Dark Souls II na PC pod względem graficznym nie będzie się zbyt wiele różniło od wersji konsolowej. Najbardziej rzucą się w oczy dwie rzeczy: liczba klatek na sekundę i wyraźność obrazu.
Przedstawiciel Namco Bandai, zapytany, czy umieszczone na Steamie screenshoty i wideo z Dark Souls II pochodzą z wersji pecetowej, odparł, że tak - pierwsze pięć screenów jest z wersji PC (znajdziecie je także pod niniejszym wpisem). Podkreślił jednak, że dla niego między wersjami na PC a konsole nie ma zbyt dużej różnicy - największe to liczba klatek na sekundę i wyraźność obrazu.
- Stare demo z TGS wygląda inaczej niż gra, ale nie chodzi tu tylko o grafikę, sądzę, że kiedy [From Software]zaczynało tworzyć [Dark Souls II], planowało, że będzie dużo mroczniejsze, że trzeba będzie częściej używać pochodni. Myślę, że w miarę posuwania się prac do przodu twórcy zdecydowali się obrać inny kierunek i nie nadużywać tego rozwiązania.
- Uważam, że gra i tak wygląda dobrze. Rozumiem, czemu niektórzy ludzie są skonsternowani, ale po prostu nie przyglądali się zbyt uważnie, kiedy oglądali demo na TGS. Mam na myśli to, że nie tylko grafika, ale cały styl jest nieco inny. Takie rzeczy się zmieniają w trakcie prac nad grami.
Dark Souls II na PC ukaże się 25 kwietnia.