O tym, że Watch Dogs jest najpopularniejszą nową marką w historii Ubisoftu już wiemy. Teraz Ubisoft ujawnił przybliżony wynik sprzedaży swojego hitu.
O tym, że Watch Dogs jest najpopularniejszą nową marką w historii Ubisoftu już wiemy. Teraz Ubisoft ujawnił przybliżony wynik sprzedaży swojego hitu.
- Z takim tempem sprzedaży i pozytywnymi opiniami graczy Watch Dogs stał się w tej chwili zakupem koniecznym - mówi starsza dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Ubisofcie, Lucile Bousquet. - Jesteśmy naprawdę dumni z tego osiągnięcia. Towarzyszy nam też przekonanie, że marka Watch Dogs ma przed sobą świetlaną przyszłość - dodaje.
Przypomnijmy, że Ubisoft wyznaczył dla Watch Dogs cel dotarcia do 6,5 miliona odbiorców. Po tak obiecującym początku wydaje się, że nie będzie on trudny do osiągnięcia. Poprzedni wewnętrzny rekord francuskiej firmy pod względem sprzedaży należał do Assassin's Creed III, które trafiło do 3,5 miliona odbiorców, ale na osiągnięcie tego wyniku potrzebowało nie tydzień, a aż miesiąc.