Niestety, inXile Entertainment po raz kolejny zmuszone jest przełożyć termin wydania Torment: Tides of Numenera. Studio najwyraźniej wzięło za dużo na swoje barki.
Niestety, inXile Entertainment po raz kolejny zmuszone jest przełożyć termin wydania Torment: Tides of Numenera. Studio najwyraźniej wzięło za dużo na swoje barki.
"Mieliśmy więcej czasu na prototypy, poprawianie narzędzi, powtarzanie procesów itd., zanim przystąpiliśmy do pełnej produkcji. To pozytywnie wpłynęło na wszystko... Oprócz daty premiery. Teraz, kiedy możemy większą część zespołu odpowiedzialnego za Wasteland przesunąć do prac nad Tormentem, jesteśmy w stanie przewidzieć kształt naszego kalendarza" - pisze inXile, nazywając pierwszą połowę 2015 nierealistycznym terminem wydania Torment: Tides of Numenera.
"Odkąd TTON odniósł sukces na Kickstarterze, pozostało nam ponad 80 proc. budżetu do wykorzystania. Mamy więc dużą siłę ognia na produkcję, betę i fazy finalizacyjne" - dodają przedstawiciele studia.