Prey to trudna gra. Czerpie z Dark Souls

Patryk Purczyński
2016/12/07 18:28
8
0

Prey nie będzie przechodziło się samo. O odpowiedni poziom trudności dba Arkane Studios, które w tym względzie wzoruje się na najlepszych.

Prey to trudna gra. Czerpie z Dark Souls

- Zdecydowanie to trudna gra - tak nowego Preya na łamach Game Informera charakteryzuje Ricardo Bare, główny projektant gry. - Zwłaszcza wraz z rozwojem gry użytkownicy będą musieli zmieniać swoją strategię i sporo eksperymentować napotykając niektóre stworzenia. Jeśli jest jakieś porównanie, można by tę grę opisać jako podobną do Dark Souls pod względem skali trudności. Jesteśmy wielkimi fanami tego tytułu - zapewnia.

Bare twierdzi, że w Preyu znajdą się elementy survivalu oraz trudne wyzwania do przezwyciężenia. Jeśli chodzi o te pierwsze... - Mamy system obrażeń. Jeśli spadniesz z dużej wysokości, Twoje kości mogą się złamać. Jeśli natkniesz się na wadliwie działającą maszynę, może to skutkować oparzenaimi trzeciego stopnia. Kiedy takie rzeczy się dzieją, są pewnego rodzaju kary i musisz znaleźć medyka, by się ich pozbyć - tłumaczy.

GramTV przedstawia:

Bethesda i Arkane Studios ostatnio zaprezentowały dwa nowe materiały z Preya: gameplay trailer i film z samej rozgrywki.

Komentarze
8
czaczi87
Gramowicz
08/12/2016 10:19

Tak naprawdę to poziom trudności dark souls wynika tylko z niewiedzy na temat mechaniki oraz faktu braku normalnego systemu save/load. Brak quicksave'a dodaje dodatkowy stres dla gracza co wymusza bardziej asekuracyjny gameplay i panikę w przypadku małej ilości estusów. Zmieniliby system zapisu/wczytywania na tradycyjny i nikt by nie powiedział, że ten tytuł jest trudny. Z resztą już w Dark Souls 3 wstawienie ognisk w małych odstępach znacznie zmniejszyło poziom trudności. Kiedy masz z 10 filoek leczniczych i trochę podpakowaną postać gra robi się prosta.

Usunięty
Usunięty
08/12/2016 07:16

Zobaczymy po premierze...po Wolfenstein czy nowym Doomie mam ogromne chęci na kolejne dobre fpsy z ciekawym singlem. Nic tylko czekać ;)

elmartin
Gramowicz
08/12/2016 00:07

"system obrażeń" Bardzo dobry pomysł, ale osobiście wolałbym, żeby Prey był grą bardziej podobną do Dead Space, czy Bioshocka niż do Dark Souls.

Oczywiście różne poziomy trudności mile widziane, nawet insane, ale wszystko opcjonalne.

Żeby być dobrze zrozumianym, nie chcę, że gra się przechodziła sama.




Trwa Wczytywanie