Kraina Tysiąca Baśni z Wiedźmina 3 miała wyglądać inaczej. Deweloper stworzył mod z prawdziwą wizją bajkowego świata

Radosław Krajewski
2024/05/03 11:45
0
0

Projektant zadań trzeciego Wiedźmina wykorzystał najnowsze narzędzie REDkit, aby przygotować prawdziwą wizję na baśniowy świat.

Niedawno CD Projekt RED udostępniło testową wersję edytora REDkit, które pozwala na tworzenie jeszcze bardziej rozbudowanych modów do Wiedźmina 3: Dziki Gon. Pierwsze prace trafiły już do graczy i wczoraj informowaliśmy o modyfikacji, która pozwala latać na gryfie. Swoje własne dzieło opublikował również Philipp Weber, projektant zadań trzecich przygód Geralta, który miał okazję opracować słynne zadanie z Krainy Tysiąca Baśni z dodatku Krew i Wino.

Kraina Tysiąca Baśni z Wiedźmina 3 miała wyglądać inaczej. Deweloper stworzył mod z prawdziwą wizją bajkowego świata

Wiedźmin 3 – deweloper zaprezentował pierwotny wygląd krainy z dodatku Krew i Wino

W serwisie X Weber opublikował post, w którym ujawnił, że bajkowy świat miał wyglądać zupełnie inaczej. Za pomocą REDkita postanowił przywrócić pierwotną wizję krainy i udostępnić ją do pobrania graczom.

W grze baśniową krainę odwiedzamy za dnia, gdzie na nieba widnieje tęcza. Jednak w pierwotnej wersji Geralt miał przemierzać Krainę Tysiąca Baśni podczas zachodu słońca. Sam świat miał składać się z umierającego lasu, a całość miała bardziej przygnębiający klimat.

GramTV przedstawia:

Modyfikację nazwaną Golden 'Beyond Hill and Dale' znajdziecie w tym miejscu. Na stronie zobaczycie również bezpośrednie porównania pierwotnej wizji krainy z tą, która ostatecznie znalazła się w grze.

Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!