Sam Fisher straci głos?

pepsi
2008/06/11 18:35

W obiegu pojawiły się spekulacje, że Michael Ironside nie użyczy swego głosu postaci Sama Fishera w kolejnych częściach serii Tom Clancy's Splinter Cell. Przedstawiciele Ubisoftu - tradycyjnie już - nabrali wody w usta.

Czy Sam Fisher bez głosu Michaela Ironside'a pozostałby tym samym Samem Fisherem? Większość graczy zapewne wykrzyczy gromko: "NIE!". Popularny aktor jest związany z serią Tom Clancy's Splinter Cell od początku. Teraz po sieci krążą plotki, że Ubisoft zrezygnował z jego usług, a sam zainteresowany jeszcze o tym nie wie. Sam Fisher straci głos?

Informacje te mieli w sieci rozpowszechniać ludzie rzekomo związani z Ubisoftem. Dziennikarze próbujący skontaktować się z rzecznikami francuskiego giganta słyszą jedynie starą (nie)dobrą śpiewkę - bez komentarza. Na razie trzeba więc potraktować powyższe doniesienia jako spekulacje, którym daleko do urzeczywistnienia.

Warto przypomnieć, że kolejną odsłoną serii Splinter Cell będzie konsolowy exclusive dla Xboksa 360 o podtytule Conviction. Ostatnio wokół gry powstało spore zamieszanie, jednak twórcy gry szybko wyjaśnili wszelkie niejasności. Miejmy nadzieję, że tym razem stanie się podobnie i fani Sama Fishera po raz kolejny będą rozkoszować się charakterystycznym głosem Michaela Ironside'a.

GramTV przedstawia:

Komentarze
46
Usunięty
Usunięty
09/07/2008 09:08

Aż taka straszna strata to nie będzie, sam zawsze moze sie zamknąć jak to bywało w GTA

MisioKGB
Gramowicz
12/06/2008 14:13
Dnia 12.06.2008 o 07:49, pepsi' napisał:

oj, widzę, że troszkę zamieszania powstało. "Konsolowy exclusive dla Xboksa 360" = wśród konsol pojawi się tylko na Iksie. oprócz tego PC.

!! A już mi się zaczęło ciśnienie podnosić ... imo jeśli ten news okaże się prawdą to Ubisoft sam sobie zacznie kopać dół

Usunięty
Usunięty
12/06/2008 12:52
Dnia 11.06.2008 o 23:42, DoomnY napisał:

PS pozdrowienia dla całego EA i Pana Mirosława B.

A co ma sernik do piernika??? EA nierobi i nie wydaje Splinter Cellów, tylko Ubisoft i Cenega.




Trwa Wczytywanie