Dawn of War 2 - pierwsze szczegóły

pepsi
2008/03/28 14:09

W Internecie pojawiły się pierwsze informacje dotyczące drugiej części popularnego RTS-a Warhammer 40.000: Dawn of War. Na razie znane są jedynie dwie rasy oraz kilka szczegółów technicznych. Spodziewana data premiery gry to rok 2009.

Warhammer 40.000: Dawn of War to znany RTS, który od swej premiery w 2004 roku doczekał się już trzech dodatków. Ostatni z nich, Soulstorm, na świecie debiutował na początku tego miesiąca. Tymczasem od blisko dwóch lat trwają prace nad Dawn of War 2. W sieci pojawiły się pierwsze szczegóły na jego temat. Nie ma ich co prawda zbyt wiele, ale fani serii zapewne ucieszą się i z dostępnych doniesień. Dawn of War 2 - pierwsze szczegóły

Wiadomo, że w grze dostępne będą dwie rasy - Orkowie i Kosmiczni Marines. To zapewne nie jedyne, gdyż już pierwsza część oferowała 4 zróżnicowane rasy z unikalnymi drzewkami rozwoju. Jeśli zaś chodzi o stronę techniczną omawianego tytułu, będzie on oparty na silniku Essence 2.0 z wykorzystaniem fizyki Havoka oraz obsługą bibliotek DirectX 10. Mechanika zaś zaczerpnięta została w dużej mierze z innego dzieła studia Relic Entertainment, Company of Heroes.

Premiera gry Dawn of War 2 planowana jest wstępnie na rok 2009. Mamy nadzieję, że wkrótce poznamy więcej szczegółów dotyczących tej produkcji.

GramTV przedstawia:

Komentarze
109
Usunięty
Usunięty
01/04/2008 13:32

....tak sobie czytałem Wasze posty i z jednej strony śmiech mnie pusty zbierał, z drugiej niedowierzanie.Ale po koleii:- nie, nie wiem wszystkiego- tak, czytam regularnie forum Relica i tam sobie szukajcie najświeższych info i najdokładniejszych, zamiast gdybać- fluff jest święty- każdy silnik ma swoje progi nie do pokonania- przepraszam za błędy ale tu gdzie jestem jest zaje.... zimno i palce mi kostniejaDo rzeczy: w SS meili byc tyranidzi- nie było bo silnik nie mógl uciągnąć terraformingu ( a la zergowie w SC)- jeżeli wprowadzamy tworzenie bardziej rozbudowane niz jest teraz to taki przykład z fluffa:Owszem , zakony roznia sie miedzy soba diametralnie tym wszystkim co napisaliście powyzej i byłoby kozacko miec mozliwość edytowania każddego aspektu ich wyglądu.Ale powiedzcie mi ile jest planet w uniwersum wh40k?Ile jest planet przemysłowych vide Krieg do czasu bombardowań?Słyszeliście o Cantraelskim lasgunie?KAŻDA planeta przemysłowa Imperium produkuje SWÓJ WŁASNY typ broni ( wyglad, zasięg, tralalala....), więc jak na BOGA KTOREGOKOLWIEK chcecie miec 1000 zakonów z 100000000 wzorów boltera/ miotacza/ pancerza?A to tylko SM....A Gwardia? Co planeta to regiment? A eldarskie światostatki? A bogowie chaosu? Każdy jest unikalny- a w mechanice DoW 1 jednak się takie podziały sprawdziły. I dalej sie sprawdzaja i sprawdzać będą.Na ilu planetach spia Nekronii?...chyba widzicie że kustomizacja ma swoje granice.Ja wole mieć mniej, ale z wiekszą ilościa bajerów. I jak napisali na forum relica- ograniczenie do 6 squadów, gdzie kazdy zołnierz bedzie unikalny- mi pasi.Jakos przecierpie brak IG ( proste wyliczenie: ( wikipedia) 6 oddziałów taktycznych po 10 marines każdy;- 2 oddziałów szturmowych po 10 marines każdy;- 2 oddziałów wsparcia tzw. "Dewastatorów" - po 10 marines w każdym..... a 6 oddziałów IG = koło 100 chlopa+ sierżanci).....IMO wystarczy dla Havoca.Bo sądzę że pojawia sie dodatki i na orkach i sm się nie skończy.Tak jak było w pudełkowym.Pozdrawiam!

Dnia 31.03.2008 o 16:17, Czedwik napisał:

> Ciekawe jaki silnik graficzny będzie wykorzystany do zrobienia tej gry. Jak by był podobny > do tego w company of heroes to by było nieźle Gra będzie właśnie na zmodyfikowanym enginie CoH.

To będzie nawet nieźle. ten silnik graficzny jest wporzo, z havokiem

Arcling
Gramowicz
31/03/2008 16:17
Dnia 31.03.2008 o 09:21, grabopendzik napisał:

Ciekawe jaki silnik graficzny będzie wykorzystany do zrobienia tej gry. Jak by był podobny do tego w company of heroes to by było nieźle

Gra będzie właśnie na zmodyfikowanym enginie CoH.




Trwa Wczytywanie