W The Elder Scrolls V: Skyrim nie będzie możliwości tworzenia własnych czarów, ale za to większość zadań da się ukończyć na kilka sposobów. Chcecie wiedzieć coś więcej?
W The Elder Scrolls V: Skyrim nie będzie możliwości tworzenia własnych czarów, ale za to większość zadań da się ukończyć na kilka sposobów. Chcecie wiedzieć coś więcej?
Zapowiada się niesamowity i olbrzymi RPG, ale przy okazji oznacza to, że ważne mogą stać się niuanse. Oto kilka detali, które właśnie potwierdzono.
- W grze pojawią się dwie nowe frakcje, do których będzie można dołączyć. To Rebels oraz Riderwood Tavern Warrior Clan;
- Kradzieże kieszonkowe w grze mają wyglądać bardzo realistycznie;
- Malowanie twarzy zostanie bardzo rozbudowane;
- Postaci NPC, nawet te mniej istotne, będą bardziej złożone pod względem charakterologicznym niż w Oblivionie;
- Da się przekonać spotkane osoby, by towarzyszyły nam w podróży;
- Tworzenie przedmiotów podzielono na sześć etapów;
- Laboratoria alchemiczne otrzymają realistyczny wygląd a oprócz składników alchemicznych w grze pojawią się też odczynniki;
- Część zaklęć poznamy z ksiąg, inne sprzedadzą nam kupcy;
- Podczas walki wręcz da się poczuć zróżnicowany ciężar używanej broni;
- Zadania da się w większości przypadków ukończyć na kilka sposobów;
- Otwieranie zamków będzie bardziej złożone;
- W świecie gry spotkamy bardów;
- Po awansie możemy rozwinąć postać, albo poczekać z rozdysponowaniem perków;
- Na etapie tworzenia postaci możemy ustawić, by nasz bohater się uśmiechał;
- Aurora Borealis została potwierdzona;
- W grze będzie mógł nam towarzyszyć zwierzęcy przyjaciel;
- Da się wykradać miód z uli i zabijać pszczoły;
- Szybka podróż w odwiedzone miejsca będzie płatna;
- Potwierdzono istnienie dużej ilości zróżnicowanych trucizn;
- Perki nadal będziemy zdobywać po 50 poziomie doświadczenia;
Nie wiem, jak Wy, ale ja już nie mogę doczekać się tej gry. "Palec pod budkę" kto ma to samo?