Pierwsze szczegóły na temat dodatku Dawnguard do The Elder Scrolls V: Skyrim

Adam "Harpen" Berlik
2012/06/03 19:36

W najnowszym numerze magazynu Game Informer pojawiła się zapowiedź Dawnguard DLC, czyli pierwszego rozszerzenia do The Elder Scrolls V: Skyrim. Zawiera on informacje o fabule, nowych lokacjach, przeciwnikach i nie tylko.

Pierwsze szczegóły na temat dodatku Dawnguard do The Elder Scrolls V: Skyrim

Szczegóły na temat dodatku Dawnguard do The Elder Scrolls V: Skyrim wynotował z Game Informera jeden z użytkowników forum NeoGAF. Prezentujemy je poniżej:

  • Historia przedstawiona w Dawnguard DLC opowiada o powrocie wampirzego lorda, Harkona, którego celem jest pokonanie swojego największego wroga, czyli Słońca
  • Rozszerzenie pozwoli wybrać jedną z dwóch stron, a konkretniej Dawnguardów lub Harkona. Rozgrywka będzie się mocno różnić w zależności od dokonanego wyboru.
  • Pojawią się dwa nowe domy, po jednym dla każdej ze stron konfliktu.
  • Gdy opowiemy się po stronie Harkona, będziemy mogli zostać wampirzym lordem, posiadającym dostęp do nowych zdolności. Co ciekawe, przemieniać się będzie można do woli.
  • Wampirzy lordowie i wilkołaki otrzymają własne drzewko umiejętności.
  • Natrafimy na legendarne smoki wysokiego poziomu, gargulce, piekielne ogary i opancerzone trolle.
  • Pojawią się kusze.
  • Niektóre zadania toczyć się będą w The Soul Cairn, królestwie uwięzionych dusz
  • Można zmienić wygląd swojej twarzy/płeć u postaci znajdującej się w sieci tunelów kanalizacyjnych Ratway, w mieście Riften
  • Pojawią się nowe okrzyki, takie jak „Soul Tear”, który pozwoli ukraść duszę pokonanego wroga i posłużyć się nią w walce.

The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard DLC nie ma jeszcze ustalonego terminu wydania. Dodatek najpierw pojawi się na Xboksie 360 (czas na wyłączność tej platformy wyniesie 30 dni), a dopiero później ukaże się na PC i PlayStation 3. Wybrani posiadacze konsoli Microsoftu będą mieli okazję zapoznać się z wersją beta.

GramTV przedstawia:

Komentarze
17
Darkstar181
Gramowicz
06/06/2012 16:01

Dnia 06.06.2012 o 15:57, Gvynbleidd napisał:

> starasz się wykonywać pomniejsze zadania różnorakich bóstw już nie dziwi ? Mordowanie nieumarłych i smoków, a także questy od bogów to normalka, ale niszczenie gwiazd jest już nowością.

W takiej grze każda abstrakcje czy wręcz bzdurę można usprawiedliwić potężną magią, mocą pradawnych bogów, itp. Radziłbym więc po prostu przymknąć oko.Choć owszem, do zniszczenia gwiazdy to musiałaby zostać użyta naprawdę potężna magia :P

Usunięty
Usunięty
06/06/2012 15:57
Dnia 03.06.2012 o 22:04, Darkstar181 napisał:

> Moment. W tym dodatku będzie można się przyłączyć do armii wampirów, próbujących zniszczyć > słońce? Dobrze zrozumiałem? A to że w podstawowej wersji zmierzasz się ze smokami które nawzajem siebie wskrzeszają wśród ogarniętej wojną domową krainie, gdzie giganty wywalają Ciebie na księżyc, a Ty starasz się wykonywać pomniejsze zadania różnorakich bóstw już nie dziwi ?

Mordowanie nieumarłych i smoków, a także questy od bogów to normalka, ale niszczenie gwiazd jest już nowością.

Usunięty
Usunięty
04/06/2012 11:26
Dnia 04.06.2012 o 00:44, vonArnold napisał:

Nagaroth i Daelor: gratuluję braku umiejętności czytania między wierszami. Wierzę, że to tylko późna pora, a nie realne deficyty w potencjale intelektualnym sprawiły, iż mogliście uznać moją wypowiedź za albo poważną albo za przypieprzanie się do szczegółów... Nie mniej jednak, jeśli macie coś wartego odnotowania, np. czym te gwiazdy są (bo zwyczajnie średnio chce mi się za tym grzebać) albo deczko więcej jak rzucić oczywistością przedstawioną w trailerze (tak, tak, nie tylko walkę konno tam pokazano) to z chęcią wysłucham, a w przeciwnym razie, cóż sami wiecie.

+1Ja od razu zrozumiałem, że robisz sobie jaja. Niestety czytanie ze zrozumieniem i jak to ująłeś między wierszami umiera w narodzie (wystarczy popatrzeć na wyniki ostatnich egzaminów gimnazjalnych).




Trwa Wczytywanie