Podczas konferencji Nintendo na E3 mogliśmy zobaczyć, że Wii U obsłuży dwa WiiPady jednocześnie. Okazuje się jednak, że gry, które ukażą się w okolicach premiery konsoli, nie będą wspierać tej funkcji.
Podczas konferencji Nintendo na E3 mogliśmy zobaczyć, że Wii U obsłuży dwa WiiPady jednocześnie. Okazuje się jednak, że gry, które ukażą się w okolicach premiery konsoli, nie będą wspierać tej funkcji.
- Gry muszą być specjalnie stworzone pod wykorzystywanie dwóch kontrolerów GamePad - mówi Reggie Fils-Aime podczas rozmowy z Gamasutrą. - Minie jeszcze sporo czasu od premiery konsoli, zanim ukażą się tytuły, które pozwolą na wykorzystanie tej funkcji.
- Nintendo oczekuje, że developerzy najpierw dokładnie przemyślą, jak wykorzystać drugi ekran podczas gry, przed rozpoczęciem prac nad dołączeniem trzeciego. By opanować tę sztukę, trzeba będzie więcej czasu.
- Asymetryczna rozgrywka będzie kolejnym wielkim krokiem naprzód, podobnie, jak aktywne granie podczas premiery Wii - mówi Fils-Aime. - Uważamy, że w zależności od tego, na czym skupią się najpierw developerzy, tam będziemy mieli okazję wykorzystać dwa GamePady.