Ekipie BioWare zależało na tym, by opowieść w Mass Effect 3 uczynić bardziej ludzką, a samego głównego bohatera ukazać jako postać, którą targają rozmaite uczucia.
Ekipie BioWare zależało na tym, by opowieść w Mass Effect 3 uczynić bardziej ludzką, a samego głównego bohatera ukazać jako postać, którą targają rozmaite uczucia.
- Chcieliśmy postawić kolejny krok w kwestii opowiadania historii. Tak, trwa wojna; tak, są tu roboty; tak, strzelamy komuś w twarz; ale jest też ludzka strona tej opowieści. Wcielasz się w rolę, a tą rolą jest bycie człowiekiem. Dlaczego człowiek nie mógłby mieć warstwy emocjonalnej w trakcie gry? - pyta retorycznie.
- Emocje i głębia pisarstwa, które osiągnęliśmy, wkroczyły na nowy poziom. Kiedy grze wideo udaje się wywołać emocje, a przy tym nie stracić na wartości w kwestii oferowanej rozrywki, wtedy uważam, że dobrze się spisaliśmy - dodaje Walters.
Mass Effect 3 zadebiutuje 9 marca na platformach PC, PS3 i X360. W przypadku tej pierwszej konieczne do odpalenia gry będzie posiadanie konta w usłudze Origin.