Nie doczekamy się w tym roku premiery Rage'a, utrzymanej w madmaksowych klimatach produkcji id Software. Dlaczego termin wydania trzeba było przesunąć na rok 2011? "Ponieważ nie weszliśmy jeszcze do fazy alfa" - odpowiada Tim Willits, dyrektor działu kreacji. "Pracujemy jednak bardzo ciężko i jesteśmy naprawdę blisko tego punktu" - nadmienia.
"Swoją pracę musimy wykonać porządnie. Nie ma nic gorszego od wydania czegoś, zanim jest to gotowe". Willits podkreśla również nieocenioną rolę właścicieli id Software. "W firmach Bethesda i Zenimax świetne jest to, że dyrekcja wierzy w nas i zapewnia nam odpowiednie środki finansowe do zrobienia porządnej gry. Uwierzcie mi, byłoby strasznie, gdybyśmy wydali nasz projekt, a on okazałby się słaby" - kończy Willits.Ściskamy zatem kciuki za wydajniejszą pracę i jakość jej efektów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!