Twórcom gier często zarzuca się wtórność w kolejnych odsłonach tej samej serii. W przypadku dwóch części Crysisa ma być inaczej. Przedstawiciele studia Crytek nie chcą jednak, by kontynuacja była traktowana jak produkt zupełnie inny od pierwowzoru. - Główne założenia dotyczące rozgrywki w nanokombinezonie, znakomita sztuczna inteligencja i naprawdę mocna mechanika walki pozostaną niezmienione - przyznaje Nathan Camarillo ze studia Crytek.
Zaraz jednak dodaje: - Wszystkie te rzeczy w pierwszej części wykonaliśmy naprawdę dobrze. W drugiej odsłonie w dużej mierze skupiamy się na tym, by jeszcze bardziej podkreślić te udane elementy. Chcemy przy tym poszerzyć arsenał. Niektóre rodzaje broni będą konwencjonalne, inne to technologie o działaniu zbliżonym do tego, co potrafi nanokombinezon.Debiut na konsolach, całkowita zmiana lokalizacji, nowy rodzaj zagrożenia... Twórcy Crysisa 2 nie chcieli, by gra wyglądała jak odświeżony bliźniak pierwszej części.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!