Uważa on, że nikt nie potrafi tak dobrze programować najnowszej konsoli japońskiego giganta jak studio Insomniac.
Po pierwsze, moim zdaniem nasza ekipa to światowej klasy specjaliści w swej dziedzinie. W szczególności jeśli chodzi o efektywne użycie procesora PlayStation 3 - nikt nie robi tego lepiej od nas. Jednakże spędzamy dużo czasu nad poprawianiem technologii, które ledwo co opracowaliśmy na premierę konsoli Sony. Właściwie wszystko przechodzi solidny lifting, co dobrze wpływa zarówno na wizualia jak i samą rozgrywkę.
Przypomnijmy, że w ciągu czterech lat na rynku ukazało się aż 5 (sic!) tytułów ze stajni Insomniac: Resistance: Fall of Man, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Ratchet & Clank: Quest for Booty, Resistance 2 i Ratchet & Clank: A Crack in Time. Wszystkie te produkcje były przeznaczone wyłącznie na platformę PlayStation 3.
W przyszłym roku na rynku ukażą się kolejne gry autorstwa Insomniac: Resistance 3 i kolejna odsłona serii Ratchet and Clank o podtytule All 4 One. W przygotowaniu jest także pierwszy multiplatformowy projekt studia, którego wydawcą będzie EA w ramach programu EA Partners.