Bioshock 2 bez serwerów dedykowanych

Patryk Purczyński
2010/01/28 11:57

Fani rozgrywki sieciowej zapewne ucieszyli się z dołączenia do gry BioShock 2 trybu multiplayer. Jest i gorsza wiadomość - 2K nie udostępni serwerów dedykowanych.

To, że Bioshock 2 będzie zawierał tryb multiplayer, wiadomo od dawna. Wątpliwości budziło jedynie udostępnienie serwerów dedykowanych. 2K Marin ujawniło właśnie, że nie zostaną one wprowadzone. "Przy produkcji gry na wszystkie elementy jest ograniczona ilość czasu" - tłumaczy Elizabeth Tobey, menedżer ds. społecznościowych w 2K.

Przypomina ona, że w pierwszym Bioshocku nie było podbudowy do stworzenia trybu sieciowego, dlatego kod programiści musieli tworzyć od podstaw. Trzeba było zatem wybrać odpowiednią ścieżkę między dopracowaniem technologicznym a oczekiwaniami graczy. "Albo starasz się zrobić wszystko, a potem czujesz, że żadnej z tych rzeczy nie dokończyłeś, albo skupiasz się na mniejszej liczbie spraw - tak jak my zrobiliśmy tworząc przystępny multiplayer" - argumentuje.

"Postanowiliśmy poświęcić czas na stworzenie solidnych fundamentów pod rozgrywkę i niestety nie zostały w tym uwzględnione serwery dedykowane i LAN" - dodaje Tobey.

GramTV przedstawia:

Brak "dedyków" odbił się wcześniej szerokim echem przed premierą Modern Warfare 2. Część graczy zagroziła nawet bojkotem produkcji Infinity Ward. Czy podobnie będzie z Bioshockiem 2?

Przypomnijmy, że gra dostępna jest już w sklepie gram.pl. Szczegóły na temat zamówień przedpremierowych Bioshock 2 znajdziecie tutaj.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
28/01/2010 16:16

Wy jestescie nienormalni jacys czy co? Wszyscy zaczeli nagle srac ze nie bedzie dedykow. I co?! Swiat sie zawali??? Multi w bioshocku to tylko dodatek, tak samo jak w MW2 siingle to dodatek, i nikt nie plakal ze trwalo niecale 4h! Wezcie sie opanujcie zamiast wypisywac takie glupoty na forum. "I tak wlasnie zabija sie wlasne dzielo" pffy zalosne.

Usunięty
Usunięty
28/01/2010 14:42

Jednym słowem : du*a :/

Arachnos
Gramowicz
28/01/2010 14:06

ta, jak IW może to czemu inni nie mogą nie? I tak właśnie zabija się własne dzieło. Z resztą nie żałuję, bo jedynka mi się nie podobała, dwójki i tak nie miałem zamiaru kupować. Za to na pewno znajdą się tacy, którzy zbojkotują grę jak w przypadku MW2. Różnica polega na tym, że Bioshock nie jest tak popularny i im może się mocno po zadach dostać za taki idiotyczny ruch. Mają licencję na UE3 to mogli też się postarać o kod sieciowy palanty.




Trwa Wczytywanie