"Battlefield: Bad Company 2 jest na najlepszej drodze, by stać się najczęściej kupowaną grą w marcu 2010 roku w Ameryce Północnej i Europie" - dumnie ogłosiła firma Electronic Arts. "Produkcja ta cieszy się estymą zarówno wśród graczy, jak i krytyków, mogąc pochwalić się 46 ocenami na poziomie co najmniej 90 proc."
Gorąca strzelanina sieciowa studia DICE osiągnęła sprzedaż 2,3 miliona sztuk. Tak przynajmniej wynika z wewnętrznych szacunków wydawcy. Electronic Arts wylicza ponadto:- 81 miliardów punktów zdobytych dotychczas w sesjach trybu multiplayer
- 43 miliony broni i gadżetów odblokowanych w trybie multiplayer
- Ponad 6 milionów wglądów w wideo w serwisie YouTube
- 2,9 miliona godzin łącznie spędzonych na rozgrywce w trybie multiplayer w ciągu ostatnich... 24 godzin
- 230 tysięcy tzw. peak-concurrent-users (PCU)
- Ponad 44 tysiące osób śledzących Twitter (to najwięcej ze wszystkich gier EA)