Community managerka studia 2K Marin, obecna na oficjalnym forum studia pod nickiem 2K Elizabeth, zapowiedziała wypuszczenie patcha do BioShocka w wersji na PlayStation 3. Developer ponoć pracuje już nad nim od jakiegoś czasu, jednak nie wyrobi się z wydaniem go równo z premierą gry - pojawi się niedługo później.
Czym zajmie się uaktualnienie? Kilkoma sprawami, z których studio ujawniło na razie dwie priorytetowe - naprawienie rozpikselowanych tekstur Big Daddych (konkretnie: rodzajów Bouncer i Elite Bouncer) i pozbycie się białych pasów w początkowej scenie gry, którymi demo przywitało część graczy. 2K Marin podzieli się pełną listą poprawek, gdy tylko zostanie ona sfinalizowana.BioShock w wersji na PlayStation 3 doczeka się patcha (popremierowego), który zajmie się zgłaszanymi przez grających w demo problemami. Chodzi m.in. o tekstury Big Daddych i białe pasy na brzegach ekranu w początkowej scenie.