Greg Zeschuk, szef studia BioWare, zapewnił w wywiadzie dla serwisu VG247, że system walki w największym projekcie jego firmy, MMO Star Wars: The Old Republic, będzie znacznie różnił się od powszechnego w tym gatunku, niefinezyjnego "nawalania się".
"Przenikanie wyprowadzonych ciosów przez przeciwnika jest powszechne w walce w grach MMO, jednak zdecydowanie nie wygląda ciekawie w Gwiezdnych Wojnach" - powiedział Zeschuk. "Gwiezdne Wojny to choreografia, elegancja, patos, potężne uderzenia i elektryczne pociski latające w powietrzu - wszystko to połączone w sensowny, wizualnie i estetycznie, sposób. Naszym celem jest właśnie takie opracowanie walki, aby można było stwierdzić, że nadaje się do filmowej sagi GW" - zakończył.Na przekonanie się, jak wyszło developerowi w praktyce przyjdzie jeszcze trochę poczekać - Star Wars: The Old Republic nie ma na razie daty premiery (będzie gotowe, kiedy będzie gotowe).