W najnowszym wydaniu webcastu Bash, jednym z gości był Fourzerotwo (Robert Bowling z Infinity Ward). Jakie wieści otrzymali od niego pecetowi fani Modern Warfare? Bardzo smutne. Okazuje się bowiem, że Infinity Ward ma zamiar całkowicie zmienić swoje podejście do kwestii infrastruktury trybu sieciowego w MW2.

Po pierwsze - nie będzie możliwości stawiania własnych serwerów. Wszystkie gry sieciowe Modern Warfare 2 będą przechodziły przez system InfinityWard.NET. Co prawda będzie istniała możliwość rozpoczęcia prywatnej rozgrywki, ale trudno porównywać to do możliwości oferowanych przez prywatne serwery. O zasady fair play będzie dbał nie PunkBuster, a VAC, co oznacza integrację gry ze Steamem.
Co więcej, najprawdopodobniej zabronione będą wszelkie mody oraz nieautoryzowane mapy, a DLC dla wersji pecetowej będzie płatne.
Jak widać Activision próbuje walczyć z piractwem, ale ciężko powiedzieć, żeby to była właściwa droga.
Powyższe rewelacje możecie usłyszeć na własne uszy - wystarczy szarpnąć za tę linkę.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!