Wygląda na to, że Ratchet & Clank Future: A Crack in Time jest ostatnią grą studia Insomniac, która będzie chodzić płynnie w 60 klatkach na sekundę. Według informacji na blogu Mike’a Actona studio najpewniej zrezygnuje z trzymania się sztywno tej liczby. Powodem jest chęć zwiększenia jakości grafiki.

Jedną z naszych świętych krów od zawsze była ilość klatek animacji. Był to nasz powód do dumy i uważaliśmy to za jeden z najważniejszych aspektów naszej pracy. Jednak podczas prac nad grą trzeba podejmować trudne wybory między jakością grafiki, a ilością klatek animacji. Musimy podjąć decyzje pokazujące nasze zaangażowanie w tworzenie jak najlepiej wyglądających gier. Przeprowadziliśmy badania w społeczności i choć spodziewaliśmy się wyników, to trudno było nam je zaakceptować bez dowodów.
Badania wykazały, że na sprzedaż gry w dużo większym stopniu wpływa jakość grafiki, niż ilość klatek animacji. Ponadto w powszechnej opinii gry, które wyglądają lepiej dają więcej satysfakcji. Dlatego też Acton konkluduje: Oznacza to, że ilość klatek jest dla nas ciągle ważna, ale nie tak jak kiedyś. Tym samym Ratchet & Clank Future: A Crack in Time jest najprawdopodobniej ostatnią grą Insomniac działającą w 60 klatkach na sekundę.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!