Jeżeli chodzi o Aiona, ciężko będzie podać jego liczbę subskrybentów ze względu na zastosowany w tym MMO model płatności "od godziny". Niemniej najlepszym wyznacznikiem popularności najnowszego dziecka NCSoftu niech będą dobre wyniki finansowe tego wydawcy.
Jak pochwalili się Koreańczycy, wartość kwartalnej sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim wzrosła aż o 51% do poziomu 107,7 miliona USD. Zysk również wzrósł i to jeszcze bardziej, bo o 128% (do 34,3 miliona USD). Wbrew pozorom, udział Aiona w powyższych danych jest znaczący - sprzedaż tego tytułu osiągnęła pułap 34,57 miliona USD (to więcej, niż oba Lineage'e razem wzięte)."Aion umocnił swoją pozycję (...) Startując z tą usługą w Chinach w drugim kwartale jesteśmy gotowi na pomyślny start w Japonii, Tajwanie, Północnej Ameryce i Europie w drugiej połowie roku" - powiedział Jaeho Lee, szef NCSoftu odpowiedzialny za finanse.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!