Dużo czytania w trzecim Falloucie

pepsi
2008/07/08 17:13

Firma Bethesda Softworks poinformowała, że w Falloucie 3 zawartych zostanie około 40 tysięcy linii dialogowych. Udzielono też odpowiedzi na kilka pytań nurtujących graczy oraz zdradzono pewne szczegóły dotyczące rozgrywki.

Mający zadebiutować pod koniec tego roku Fallout 3 będzie z wielu względów przełomowy. Jednym z takich elementów okaże się zapewne ilość tekstu, jaki gracze będą mogli przeczytać w trakcie rozgrywki. Przedstawiciele Bethesdy poinformowali bowiem, że ich najnowsza produkcja zawrze około 40 tysięcy linii dialogowych, czyli 20 razy więcej, niż w przypadku pierwszej części popularnej serii.

W ramach ciekawostki można dodać, że jeden z konkurentów trzeciego Fallouta na polu głośnych RPG-ów drugiej połowy 2008 roku, Fable 2, może pochwalić się 370 tysiącami wyrazów w dialogach. Zakładając, że w jednej linii mieści się średnio 10 wyrazów, liczby w obu przypadkach są do siebie bardzo zbliżone. Dużo czytania w trzecim Falloucie

To jednak nie wszystkie dane, jakie ujawnili rzecznicy Bethesdy. Na oficjalnych forach aż roi się od pytań dotyczących nowej produkcji firmy. Na niektóre z nich udzielono ostatnio odpowiedzi, dzięki czemu światło dzienne ujrzało kilka interesujących faktów dotyczących Fallouta 3. Gra zawierać będzie takie elementy, jak niewolnictwo, narkotyki i wszelkiego rodzaju uzależnienia. Wystąpią też dzieci (tu słowo wyjaśnienia dla nieco bardziej brutalnych graczy: nie będzie możliwości ich zabicia).

GramTV przedstawia:

Większość postaci niebędących ludźmi okaże się wrogo nastawiona, aczkolwiek wystąpią wyjątki od tej reguły. Zniszczone wojną nuklearną tereny Stanów Zjednoczonych główny bohater przemierzy w asyście najwyżej jednego towarzysza (nie licząc Dog Meata). Zaistnieje też możliwość wyposażenia owego kompana w uzbrojenie i broń. Przedmioty te okażą się ważnym elementem rozgrywki, gdyż twórcy przywiązali niewielką wagę do walki wręcz.

Na koniec smutna informacja dla kreatywnych graczy. Edytor poziomów nie będzie włączony do edycji premierowej wydania pecetowego. Prawdopodobnie jednak zostanie udostępniony za darmo w sieci, niedługo po premierze pełnej wersji gry.

Komentarze
114
Usunięty
Usunięty
10/07/2008 12:54
Dnia 10.07.2008 o 12:31, Marco Polo napisał:

Dreadwock ale dlaczego należy się godzić na cokolwiek jeśli nam to nie pasuje? Idąc Twoim tokiem rozumowania to dziś godzisz się na jedno, jutro na drugie, a za tydzień okazuje się, że właściwie nie ma w co grać bo wszystko reprezentuje ten sam tragiczny poziom.

Nie rozumiem jak mozna ZANIZAC swoje oczekiwania i wymagania. Jesli sie nie myle, gry powinny sie rozwijac, wiec gracze powinni moc oczekiwac wiecej. Okazuje sie, ze jest na odwrot, a gracze powinni oczekiwac mniej. To, co bylo mozliwe 10 lat temu, jest dzisiaj niemozliwe.Smiechu warte :D

Usunięty
Usunięty
10/07/2008 12:31

Dreadwock ale dlaczego należy się godzić na cokolwiek jeśli nam to nie pasuje? Idąc Twoim tokiem rozumowania to dziś godzisz się na jedno, jutro na drugie, a za tydzień okazuje się, że właściwie nie ma w co grać bo wszystko reprezentuje ten sam tragiczny poziom.

Usunięty
Usunięty
10/07/2008 10:26

A ja się cieszę że będą tak rozwinięte dialogi. W końcu chyba to jeden z głównych elementów gier RPG...




Trwa Wczytywanie