The Punisher: No Mercy - szczegóły na temat gry

Renor Mirshann
2008/09/25 11:32

Ledwie dwa dni temu zapowiedziano grę The Punisher: No Mercy na wyłączność usługi PlayStation Network, a w sieci już można znaleźć pierwsze konkretne informacje na jej temat.

The Punisher: No Mercy to skupiony na multiplayerze FPS od węgierskiego studia Zen, szykowany wyłącznie dla PSN - sieciowej usługi PlayStation 3. Mniej więcej tyle wiedzieliśmy o tej produkcji do tej pory. Na szczęście serwis GameSpot wziął developera na spytki, co zaowocowało sporą dawką nowych konkretów na jej temat. The Punisher: No Mercy - szczegóły na temat gry

Po pierwsze, pomimo priorytetowego multiplayera w grze znajdzie się również tryb dla jednej osoby, z fabułą przedstawioną w formie stron komiksowych z elementami animowanymi i głosami postaci (na podobieństwo nieśmiertelnej gry Max Payne). Ich autorem będzie rysownik Mike Deodato, który ponadto pomoże w zaprojektowaniu wiernych oryginałom modeli postaci. Single-player nie będzie jednak niczym skomplikowanym - standardowa walka na arenach z botami i końcowy pojedynek z bossem.

Trybów multi twórcy zapowiadają "kilka", a wśród nich będą na pewno deathmatch, one-vs-many i cooperative. Maksymalna liczba graczy na jednej mapie to 8. Zdecydowano się nie implementować pojazdów, gdyż uznano, że w świecie Punishera nie pełnią one ważnej roli i nie ma po co wpychać ich na siłę.

GramTV przedstawia:

Grywalnych postaci będzie osiem, a spośród nich ujawniono na razie pięć - Punishera, Silver Sable'a, Barracudę, Jigsawa i Bushwackera. Przed rozpoczęciem rozgrywki gracz wybierze maksymalnie dwie zdolności specjalne, które przełożą się na konkretne bonusy i umiejętności, ale będą mieć też wady. Gra ma być oczywiście bardzo brutalna - celuje w amerykańską kategorię wiekową M i wzoruje się na Punisherze z komiksowych serii MAX i War Journal Marvela.

Arsenał dostępny w grze zapowiadany jest na w miarę realistyczny. Każda postać będzie ograniczona do noszenia trzech giwer jednocześnie, po jednej z każdej grupy (walka w zwarciu, daleki zasięg i broń specjalna). W miarę zdobywania kolejnych fragów i power-upów mają one stawać się coraz silniejsze.

The Punisher: No Mercy pojawi się najprawdopodobniej jeszcze w tym roku - developer celuje w okolice grudniowej (amerykańskiej) premiery filmu Punisher: War Zone, z Rayem Stevensonem w roli Franka Castle'a, co powinno pomóc w osiągnięciu dobrej sprzedaży.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
27/09/2008 07:14

W końcu znamy jakieś pierwsze, gorętsze szczegóły ;-)Osobiście bardzo cieszy mnie fakt, że w grze znajdzie się tryb singleplayer i nie będzie skupiał się wyłącznie na walce z botami, bo będzie posiadał ścieżkę fabularną - taka decyzja bardzo mnie cieszy, bo jednak lubię bardziej grać w single''a. Sposób ukazywania fabuły też mi odpowiada, więc jestem zadowolony. Tryby multiplayera na razie zostały ujawnione tylko te standardowe - mam nadzieję, że znajdzie się jednak jakiś fajny i oryginalny tryb. Postacie słabo kojarzę, bo w Punishera nie grałem i nie oglądałem filmu.

Usunięty
Usunięty
27/09/2008 07:14

W końcu znamy jakieś pierwsze, gorętsze szczegóły ;-)Osobiście bardzo cieszy mnie fakt, że w grze znajdzie się tryb singleplayer i nie będzie skupiał się wyłącznie na walce z botami, bo będzie posiadał ścieżkę fabularną - taka decyzja bardzo mnie cieszy, bo jednak lubię bardziej grać w single''a. Sposób ukazywania fabuły też mi odpowiada, więc jestem zadowolony. Tryby multiplayera na razie zostały ujawnione tylko te standardowe - mam nadzieję, że znajdzie się jednak jakiś fajny i oryginalny tryb. Postacie słabo kojarzę, bo w Punishera nie grałem i nie oglądałem filmu.

Usunięty
Usunięty
26/09/2008 15:42

Gra o postaci Punisher , skupiona głównie na trybie multiplayer i do tego jeszcze w gatunku FPS. Jakoś zupełnie mi to wszystko do siebie nie pasuje. Mam nadzieję że tytuł ten nie będzie cieszył się zbyt dużą popularnością wśród graczy , a jakość wykonania będzie stała na bardzo niskim poziomie. Skoro Marvel do tej pory nie zdołał odpowiednio wykorzystać licencji Punishera w grach to niech lepiej już tak zostanie...




Trwa Wczytywanie