Fallout 3 - garść informacji

Zaitsev
2007/09/16 12:30

Na oficjalnym forum Fallouta 3 pojawił się wywiad składający się z 25 pytań. Pytającym są fani, a odpowiadają developerzy.

Bethesda postanowiła uchylić nieco kotarę przysłaniającą Fallouta 3. Na oficjalnym forum gry pojawił się wywiad, w którym to fani zadają pytania, a developerzy udzielają odpowiedzi. Fallout 3 - garść informacji

Lista informacji, jakie należałoby wymienić, jest zbyt długa jak na newsa, dlatego w punktach najważniejsze rzeczy:

  • Odgłos zmiany tury pozostanie taki jak w Falloucie 1.
  • Najciekawsze sytuacje (efektowne trafienia) będą pokazane jeszcze raz w krótkiej powtórce, tak jak w filmach.
  • AI zostało ulepszone względem tego z Obliviona. Większość błędów głupoty NPC-ów została poprawiona.
  • W F3 będą narkotyki. Każdy będzie miał wpływ "pozytywny" i efekt uboczny. Oczywiście będzie można się od nich uzależnić.
  • Wykonywanie questów będzie bliższe Falloutom niż Oblivionowi. Nie będzie określonej kolejności zadań.
  • Większość zadań będzie można wykonać na dwa sposoby, jednak tam, gdzie byłoby to nienaturalne, twórcy pozostawiają jedną słuszną ścieżkę.
  • Opisy, jak dane rzeczy wyglądają, nie będą obecne w F3. Twórcy wychodzą z założenia, że grafika zrobi swoje.
  • Bedzie można nająć pomocnika, jednak gracz może tylko określić funkcję, jaką taki delikwent będzie pełnił. Każdy najemnik ma swoją unikalną osobowość.
  • Zakończenie będzie zależne od wielu czynności i decyzji, jakie gracz wykona w trakcie całej swojej przygody.

Naturalnie nie jest to wszystko, co zostało zawarte w tym poście, dlatego zainteresowani powinni wrócić na górę, do wstępu newsa i kliknąć odnośnik.

GramTV przedstawia:

Komentarze
150
Usunięty
Usunięty
22/09/2007 22:23
Dnia 22.09.2007 o 16:41, PanWojtek napisał:

Mnie dziwi jedno - kiedy wreszcie firmy produkujące gry zorientują się, jak wielki jest popyt na ambitne rpg? Ilu starszych graczy (niektórzy młodsi też) chciałoby wczuć się w klimat? Przecież na chwilę obecną to zupełnie pusta luka na rynku gier!

Luka zbyt mała. Celując w tą lukę pomija się większość, która oczekuje efekciarstwa (popatrz jak wyglądają teledyski do "muzyki") i prostoty, a może powinienem powiedzieć: jej to po prostu wystarcza, nie potrzebuje więcej a czasem to więcej jest męczące (bo np. trzeba pomyśleć gdzie iść a nie napierać przed siebie)...

Dnia 22.09.2007 o 16:41, PanWojtek napisał:

wiernymi klientami i klimatem elitarności? W dodatku tytuły "żyją" przez wiele lat...

Życie gry jest ważne dla płatnych MMO i graczy - dla reszty gra żyje tak długi jak jest obecna na półkach sklepowych.

Dnia 22.09.2007 o 16:41, PanWojtek napisał:

Liczę jednak na to, że za parę lat się to zmieni - rynek gier jeszcze bardziej się rozrośnie i tworzenie takich właśnie produktów - ambitnych, trudnych, skierowanych do węższego grona odbiorców, stanie się faktem.

Wątpię. Popatrz na muzykę i kino. Jeżeli moda w jakiś sposób nie zatoczy koła to to o czym piszesz pozostanie w strefie marzeń.

Dnia 22.09.2007 o 16:41, PanWojtek napisał:

Byle do wiosny.

Byle do premiery Wiedźmina, który ma być "w starym stylu". Może dotrwam momentu gdy będę mógł to zweryfikować.

Usunięty
Usunięty
22/09/2007 22:10

no właśnie, ciekawe kiedy developerzy zauważą że liczący sobie już 10 lat baldur ciągle świetnie się sprzedaje, i to nie ze względu na super-hiper-10wymiarową grafikę z jacuzi i wodotryskiem ;) wątpię żeby któryś z współczesnych pseudocrpg powtórzył ten wyczyn żywotności.

Usunięty
Usunięty
22/09/2007 21:21

Oczekuję z wielką niecierpliwością :(




Trwa Wczytywanie