II Seria $uperceny - Klasyczna Gra cz.2 i Rodzinna Rozrywka

Michał Wierzbicki
2009/02/24 16:00
9
0

II Seria $uperceny - Klasyczna Gra cz.2 i Rodzinna Rozrywka

Harbinger Premiera w Polsce. Harbinger to ogromny statek obcych, który przemierza nasz Układ Słoneczny niszcząc wszystko i wszystkich napotkanych na swojej drodze. W parę chwil obraca kolejne planety w perzynę. Ocalali z tej tragedii zostali wzięci do niewoli. Umierają wskutek morderczo ciężkiej pracy bądź eksperymentów. Paru jednak udaje się uciec. Przebywają w zapomnianych i opuszczonych częściach statku kosmicznego, stale zmieniając pobyt, ze względy na patrole. Stań do walki. Zagraj postacią ludzkiego wojownika, robota-żołnierza lub przedstawicielką rasy Culibine. Wyzwól nacje Układu Słonecznego. Porównywany do serii Diablo tytuł, nie ustępuje mu grywalnością. To kosmiczny hack&slash w najlepszym wydaniu.

Besieger Podobnie, jak w przypadku Harbingera, Besieger ma dzisiaj swoją polską premierę. Zagraj w RTS osadzony w świecie fantasy. Dwie nacje walczą ze sobą, a Ty możesz wybrać którą z nich poprowadzisz do boju. Wykorzystaj możliwości 40 budynków i potęgę 20 różnych jednostek. W grze kluczową rolę pełni ekonomia. Nie będziesz wprawdzie musiał siedzieć z kalkulatorem przed ekranem, ale racjonalne wydawanie surowców jest kluczem do zwycięstwa. Oblężenie miasta i jego obrona to stałe elementy rozgrywki. Zobacz jak pod naporem mięśni i umiejętności Twoich żołnierzy, padają mury i fortyfikacje.

GramTV przedstawia:

RODZINNA ROZRYWKA

Aura: Fate of the Ages Polska premiera. Aura: Fate of the Ages to wspaniała przygodówka z zapierającymi dech w piersiach lokacjami. Starszyzna przekazywała nielicznym informację na temat magicznych pierścieni. Za ich pomocą można tworzyć alternatywne światy i rzeczywistości. Połączone z odpowiednimi artefaktami, dają posiadaczowi nieskończoną moc i nieśmiertelność. Teraz, pierścienie mogą dostać się w niepowołane ręce. Chroń je! Wytęż swoje szare komórki, by je odnaleźć. Przyszłość i losy świata, zależą od Ciebie.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
25/02/2009 08:36
Dnia 24.02.2009 o 19:27, Furozenu napisał:

Jeszcze dwa: - I-Dragon - Zgrywus: Wykończ Szefa! I mamy kompletną dwunastkę.

Musiałem źle przekopiować ;)

Usunięty
Usunięty
24/02/2009 22:06

gothic 2 z dodatkiem byl kiedys w CDA za niewiele ponad 10 zlotych ;p no i jeszcze oczywiscie gazetka

Vojtas
Gramowicz
24/02/2009 21:48
Dnia 24.02.2009 o 17:51, Vacter napisał:

Tylko weź pod uwagę, że procent ludzi wiedzących o tym jest nikły, wbrew pozorom. Zatem CDP wcale tak blado nie wypada.

Ja mówię o komunikacie na forum Gram.pl. Informację o serii traktuje się priorytetowo dla czasopism (z oczywistych względów). Rozchodzi się o to, kiedy i jak komunikować premiery nowych gier na gramowym forum. CDP informuje o wszystkim dość późno, bo inne źródła (pisma, portale) podały już skład rzutu (CDP samo im to info wcześniej wysłało). Forum, jakby nie było FIRMOWE, CDP traktuje jako medium drugiej kategorii - komunikuje rzecz nie tylko za późno, ale również w tonie ekskluzywnym, tak jakby nigdzie indziej ta informacja się jeszcze nie pojawiła, tudzież była komunikowana w tym samym momencie co gdzie indziej. Krótko mówiąc - komunikat pokazuje brak zrozumienia forumowej specyfiki przez dział PR-u/marketingu, w najgorszym razie kompletną ignorancję, a nadto zachowawczość (i to w czasach kryzysu!;). Kto zajrzy do newsa/informacji prasowej, ten pozna tę listę ZANIM CDP opublikuje łaskawie swoje rewelacje.IMO powinni to komunikować w momencie wydania czasopism, a następnie przypomnieć o tym tuż przed samą premierą. Tymczasem obwieszczają nowinę z tajemniczą miną i błyszczącymi oczami, a zaraz potem się dowiadują, że nici z niespodzianki. A właściwie się nie dowiadują, bo nadal trwają przy swojej karykaturalnej nonsensownej polityce - a to świadczy o tym, w jakim poważaniu mają swoich NAJWIERNIEJSZYCH klientów. Bo któż może być bardziej bliski niż ludzie piszący na forum firmowym? O szacunku do nas świadczy również brak indywidualności - o ile inne miejsca można traktować równą miarką, o tyle komunikat na gramowym forum powinien być unikalny. To tak jak z listem motywacyjnym - gdy wysyłasz wszędzie to samo, zmieniając jedynie nagłówek firmy, szanse, że ktoś odpowie, gwałtownie spadają...




Trwa Wczytywanie