Kontynuujemy naszą opowieść o historii serii Battlefield. Wczoraj skoncentrowaliśmy się na tematyce II wojny światowej i Wietnamu. Dziś zajmiemy się produkcjami odchodzącymi od historycznych realiów.
Battlefield 2
W czerwcu 2005 roku studio DICE (swoją drogą od marca posiadające już większościowego akcjonariusza pod postacią EA) dostarczyło swym fanom nieco rozterek. Gra Battlefield 2 po pierwsze odnosiła się do fikcyjnej wojny w czasach niezbyt odległych od naszych (współczesny sprzęt wojskowy). Po drugie, ogólnie bardzo udany projekt roił się jednak od drobnych błędów. Inna sprawa, że krytycy – owszem – obniżali oceny z tego drugiego powodu, ale... przez to spadały one do poziomu około 85%. To chyba mówi jasno o ogólnej jakości gry. Niedoróbki zostały zresztą od razu wzięte na cel i stopniowo eliminowane do lutego 2006 roku (była tu już wersja 1.41, więc po drodze łatek pojawiło się sporo).