W dzisiejszej odsłonie m.in. mobilne centrum dowodzenia w Fallout 4, anielskie skrzydła w Syrimie i mieszkańcy Azeroth w Medieval II: Total War.
W dzisiejszej odsłonie m.in. mobilne centrum dowodzenia w Fallout 4, anielskie skrzydła w Syrimie i mieszkańcy Azeroth w Medieval II: Total War.
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was zestawienie ciekawych modyfikacji, które w ostatnim czasie pojawiły się w sieci, a być może jeszcze nie zdążyliście się z nimi zapoznać. Dajcie znać, jeśli przeoczyliśmy coś ciekawego, a jeśli mieliście okazję testować omówione mody, to podzielcie się wrażeniami w komentarzach.
Dzisiejsze zestawienie rozpoczynamy nieukończonym projektem, który trafił do sieci jako punkt zaczepienia dla wszystkich, którym spodoba się jego pierwotny zamysł. Modder kryjący się pod pseudonimem Eoghan Wolfkin postanowił połączyć świat Azeroth z rozgrywką znaną z serii Total War. Zbudowany na silniku Medieval II: Total War projekt oferuje jedynie tryb szybkiej bitwy, który dodatkowo nie jest szczególnie zbalansowany i dopracowany. Warto jednak nadmienić, że powstały zalążki kampanii, ale w obecnej fazie nie jest ona grywalna.
Co najważniejsze na potrzeby modyfikacji w grze pojawiły się już wybrane jednostki Wysokich Elfów, Krasnoludów, Hordy, Plagi, a także pełne zestawienie jednostek dla frakcji dostępnych w pierwszej odsłonie Warcrafta – Theramore, Stormwind i Lordaeronu. Co więcej, w plikach projektu znajdziemy też pliki związane z wybranymi bohaterami uniwersum, ale ci nie zostali ostatecznie zaimplementowani do samej modyfikacji. Oczywiście projekt dostępny jest w sieci i możecie go przetestować, miejmy jednak nadzieję, że znajdzie się grupa śmiałków, która podejmie się jego realizacji.
Jeśli marzysz o mobilnym centrum dowodzenia, które zapewni Ci dostęp do wszelkich niezbędnych narzędzi podczas eksplorowania postnukleranego uniwersum, to ta modyfikacja z pewnością Cię zainteresuje. Po instalacji VTO Redux w świecie gry znajdziesz schematy, dzięki którym korzystając z warsztatu, będziesz mógł stworzyć widoczny na obrazku pojazd. Ten nie tylko pozwoli ci na sprane podróżowanie do wcześniej ustalonych punktów, ale też może pełnić funkcję domu protagonisty. Ponadto nasze mobilne centrum dowodzenia wyposażone jest we wieżyczki obronne, które łatwo zneutralizują wszelkie zagrożenia.
O ile podróż jest możliwa, to warto zaznaczyć, że działa jedynie na zasadzie szybkiego teleportu – po wybraniu docelowej lokacji ekran ciemnieje, a po upływie określonego czasu w świecie gry pojawiamy się w innym punkcie. Oczywiście wcześniej musimy zbudować odpowiednie lądowiska w naszych osadach i innych punktach, pomiędzy którymi będziemy chcieli podróżować, a także zadbać o zasoby paliwa. Być może kiedyś pojawi się opcja manualnego sterowania pojazdem, ale trzeba przyznać, że i tak dzieło moddera o pseudonimie PCDug robi wrażenie.
W sieci pojawił się pierwszy gameplay z projektu, który z pewnością zainteresuje graczy z nieco dłuższym stażem. Doomiablo to połączenie dwóch klasyków – wydanego w 1994 roku Doom II: Hell on Earth i Diablo II z 2000 roku. Twórcy modyfikacji postanowili osadzić zawartość znaną fanom wyprodukowanej przez studio idSoftware serii na silniku jednego z najpopularniejszych tytułów Blizzarda. Efekt możecie zobaczyć powyżej, a za pomocą Twittera możecie podzielić się własnymi sugestiami z odpowiedzialną za projekt ekipą.
Jeśli marzycie o podróży do stolicy Wielkiej Brytanii, ale z rozmaitych przyczyn nie możecie sobie na nią pozwolić, to mamy dla Was ciekawą alternatywę. Powstaje modyfikacja, która zamieni dostępny w Grand Theft Auto V świat na wiernie oddaną mapę Londynu. Twórcy chcą szczegółowo odwzorować szczególne miejsca i budynki, jednocześnie implementując w grze tekstury, które sprawią, że modele w grze będą wyglądać jak w rzeczywistości.
W obecnej fazie projektu możemy zwiedzić już port lotniczy Heathrow, stadion Wembley, kilka posterunków Straży Pożarnej, a także szereg szpitali – St. Thomas Hospital, The Royal London Hospital, Great Ormond Street Hospital i Chelsea & Westminster Hospital. W najbliższym czasie mapa zostanie wzbogacona o przystanki autobusowe i kilka londyńskich hoteli. Warto przy okazji zerknąć na pełne portfolio użytkownika KieranMerrilees, gdzie znajdziemy kilka modów, które zapełnią ulice Londynu pojazdami służb mundurowych.
Dzisiejsze zestawienie zamykamy modyfikacją, która dosłownie dodaje skrzydeł. Dzięki Animated Feathered Wings do Skyrima zarówno nasz protagonista, jak i jego towarzysze mogą skonsumować specjalne mutageny, które trwale wyposażą ich w anielskie skrzydła. Te znacznie zredukują szansę na śmierć w wyniku upadku i chociaż brak specjalnych skryptów do odświeżonej wersji gry nie pozwala nam na długi lot, to możemy szybować przez chwilę. Mod wprowadza cztery typy skrzydeł, którym możemy nadać wybrany przez siebie kolor i jak możecie zobaczyć na dołączonej prezentacji, te nie tylko układają się inaczej gdy postać się porusza, ale też wydają charakterystyczny dla siebie dźwięk. Warto pamiętać, że wyhodowane dzięki mutagenom skrzydła możemy usunąć jedynie za pomocą odpowiedniej mikstury lub zmiany rasy bohatera, ale pomocne w tym zakresie są także zmiany w wilkołaka czy wampira.
To wszystko co mamy dla Was na dzisiaj. Już niedługo pojawi się kolejna odsłona cyklu a wraz z nią zestawienie najnowszych fanowskich rozszerzeń. Zapraszamy do komentowania zestawienia i dyskusji w komentarzach, a po więcej modyfikacji sięgnijcie do poprzedniego artykułu, który poświęcony był modyfikacjom do m.in. Dark Souls, Doom 3 i GTA V. Zajrzyjcie koniecznie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!