W dzisiejszej odsłonie m.in. nowe tekstury dla pierwszego Mass Effecta i garść poprawek w modyfikacji Redux do Wiedźmina 3.
W dzisiejszej odsłonie m.in. nowe tekstury dla pierwszego Mass Effecta i garść poprawek w modyfikacji Redux do Wiedźmina 3.
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was zestawienie ciekawych modyfikacji, które w ostatnim czasie pojawiły się w sieci, a być może jeszcze nie zdążyliście się z nimi zapoznać. Dajcie znać, jeśli przeoczyliśmy coś ciekawego, a jeśli mieliście okazję testować omówione mody, to podzielcie się wrażeniami w komentarzach.
Dzisiejsze zestawienie rozpoczynamy pakietem pomniejszych modyfikacji wizualnych do pierwszej odsłony serii Mass Effect, które w spójną i łatwą do instalacji całość zebrał użytkownik kryjący się pod pseudonimem CreeperLava. Dzięki nim w grze pojawiają się bardziej szczegółowe tekstury w wyższej rozdzielczości dla takich elementów gry jak członkowie załogi, lokacje, broń czy postacie niezależne, a oprawie wizualnej wydanej w 2008 roku produkcji jest nieco bliżej do obecnie panujących standardów estetycznych. Podobne pakiety zostały wydane także do Mass Effect 2 i Mass Effect 3, a więcej informacji o nich znajdziecie w poprzedniej odsłonie cyklu Co w modach piszczy.
Do sieci trafiła najnowsza wersja moda za sprawą którego w Fallout: New Vegas pojawił się znany fanom serii Crysis nano-kombinezon. Tym samym nasz protagonista może nie tylko biegać szybciej i skakać wyżej, ale też dzięki jego sile zwycięsko wyjdzie z każdej konfrontacji z przeciwnikami. Opatrzona numerem 7.0 wersja modyfikacji poprawia przede wszystkim działanie poszczególnych skryptów jak te odpowiedzialne za kamuflaż czy sprint. Poza tym modder salomaogh wyeliminował masę pomniejszych błędów i poprawił wydajność moda. Pełną listę zmian i instrukcję instalacji znajdziecie na stronie modyfikacji.
Ekipa odpowiedzialna za modyfikację S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha Developer’s Cut udostępniła w sieci najnowszą, opatrzoną numerem 1.4005 wersję moda. Tym razem poprawiono wybrane tekstury, usprawniono wizualnie efekty związane ze zmieniającymi się warunkami atmosferycznymi oraz wprowadzono poprawki w balistyce dostępnych w grze broni. Obok tego pojawiła się masa zmian w interfejsie gry i mechanizmach rozgrywki, które powiązane są przede wszystkim z koniecznością wyeliminowania napotkanych błędów. Pełną listę zmian znajdziecie tutaj. Warto zaznaczyć, że na potrzeby zaktualizowanej wersji powinniśmy usunąć stare pliki i zainstalować na nowo najnowszy build.
Autorom moda S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha zależało na odtworzeniu mrocznego klimatu, który wykreowany był na prezentowanych przed premierą gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla grafikach promocyjnych i materiałach wideo. Na potrzeby moda powstała zupełnie nowa linia fabularna, świat, przeciwnicy i masa zmian w mechanice rozgrywki.
Na zakończenie dzisiejszego zestawienia drobna aktualizacja do dedykowanej trzeciej odsłonie przygód Wiedźmina modyfikacji Redux. Modder kryjący się pod pseudonimem STELLAR7Project udostępnił w sieci wersję 1.1 moda, w której wprowadził powiązane ze zdolnościami punkty umiejętności bohatera, a także naniósł drobne poprawki na współczynnikach obrażeń zadawanych przeciwnikom. Dodatkowo w ustawieniach modyfikacji pojawił się mnożnik obrażeń zadawanych przez kuszę, którego wartość możemy ustawić według własnych preferencji. Poza tym główny interfejs i menu bohatera zostały wzbogacone o wskaźniki powiązane z nastawioną na walkę o przetrwanie mechaniką moda.
To wszystko co mamy dla Was na dzisiaj. Już niedługo pojawi się kolejna odsłona cyklu a wraz z nią zestawienie najnowszych fanowskich rozszerzeń. Zapraszamy do komentowania zestawienia i dyskusji w komentarzach, a po więcej modyfikacji sięgnijcie do poprzedniego artykułu, który poświęcony był modyfikacjom do takich tytułów jak m.in Mafia, Wiedźmin 3, Mass Effect 3. Zajrzyjcie koniecznie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!