Dzisiaj m.in. losowi przeciwnicy w Drangleic, wycięta zawartość z Morrowinda i graficzny remaster dla klasycznego Battlefronta 2.
Dzisiaj m.in. losowi przeciwnicy w Drangleic, wycięta zawartość z Morrowinda i graficzny remaster dla klasycznego Battlefronta 2.
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was zestawienie ciekawych modyfikacji, które w ostatnim czasie pojawiły się w sieci, a być może jeszcze nie zdążyliście się z nimi zapoznać. Dajcie znać, jeśli przeoczyliśmy coś ciekawego, a jeśli mieliście okazję testować omówione mody, to podzielcie się wrażeniami w komentarzach.
Dzisiejsze zestawienie rozpoczynamy od totalnej rewolucji w Królestwie Drangelic za sprawą modyfikacji do zremasterowanego Dark Souls II: Scholar of the First Sin od moddera kryjącego się za pseudonimem Benzoingum. Jak łatwo się domyślić, Enemy Randomizer zmienia domyślne punkty pojawiania się określonych przeciwników w świecie gry. Te każdy użytkownik może dostosować dzięki trzem trybom - losowi przeciwnicy mogą pojawiać się zamiast tych, których mieliśmy okazję spotkać tam zazwyczaj; określone grupy przeciwników pojawią się tylko w powiązanej z nimi fabularnie lokacji, albo możemy pozwolić, żeby bossowie odradzali się w miejscach spawnu standardowych oponentów. Jeśli lubicie wyzwania, a zarówno mechanika rozgrywki, jak i oryginalny świat gry nie mają przed Wami żadnych tajemnic, to czas na drobne urozmaicenie.
Minęło już trochę czasu od ostatniej wzmianki o Resident Evil 4 HD Project na łamach naszego cyklu, ale nie da się ukryć, że odpowiedzialna za projekt ekipa poczyniła w tym czasie niemałe postępy. Co prawda do finalnej wersji projektu wciąż daleka droga, a twórcy dalej próbują rozwikłać szereg problemów napotkanych podczas zabawy z kodem, ale już teraz efekty ich pracy są zdumiewające. W najnowszej aktualizacji wprowadzono sporo poprawek do ostatniego, rozgrywającego się na wyspie etapu gry. Obok poprawy tekstur modderzy odkryli też sposób na poprawę efektów związanych z oświetleniem w Resident Evil 4, co zdążyli już uczynić w aktualnie poprawianych lokacjach i zamierzają zastosować w pozostałych fragmentach gry. Jednocześnie masę poprawek wprowadzono do dostępnego po zakończeniu głównej linii fabularnej etapu Assignment Ada, co możecie zobaczyć na załączonym powyżej gameplayu.
Fanów pecetowej wersji gry NieR: Automata z pewnością ucieszy najnowsza, opatrzona numerem 0.43 wersja modyfikacji Texture Pack, której celem jest osiągnięcie możliwie najlepszej oprawy wizualnej dla wydanej w marcu ubiegłego roku produkcji. W ostatniej aktualizacji modder GPUnity postanowił kompletnie zremasterować postać A2, a także poprawić pojedyncze tekstury, które oglądamy podczas eksploracji pustyni. Dodatkowo zawartość modyfikacji została lepiej uporządkowana pod kątem zgodności z oryginalnymi plikami gry. Jeśli produkcja studia PlatinumGames nie stanowiła wyzwania dla Waszych pecetów, to warto nieco podrasować wrażenia estetyczne wynikające z rozgrywki. Warto przy tym dodać, że modyfikacja do prawidłowego działania wymaga moda Fix Automata Resolution, którego znajdziecie tutaj.
Kolejna na liście jest modyfikacja użytkownika Ferretmyster, który na przekór deweloperom Bethesdy postanowił sięgnąć po zawartość, którą oficjalnie wycięto z finalnej wersji The Elder Scrolls III: Morrowind GOTY. Oczywiście nie jest on w tej kwestii prekursorem, aczkolwiek zgodnie z udostępnionymi przez niego informacjami udało mu się odzyskać trzykrotnie więcej elementów gry, niż miało to miejsce w przypadku jego poprzedników. Tym samym dzięki Morrowind Uncut znajdziemy w grze masę dodatkowych lokacji, postaci niezależnych i wyposażenia, oraz szereg nowych dźwięków, dialogów czy animacji. Jeśli spędziliście sporo czasu w Vvardenfell, to z pewnością szybko zobaczycie różnicę, a jeśli nie mieliście okazji eksplorować świata wykreowanego na potrzeby trzeciej odsłony serii The Elder Scrolls, to sięgając po moda, macie pewność, że nic Was nie ominie.
Produkcja studia Pandemic mimo niespełna 13 lat od premiery wciąż cieszy się popularnością wśród fanów wykreowanego przez George’a Lucasa uniwersum Gwiezdnych Wojen, a niedawno nawet doczekała się kilku aktualizacji, które m.in. pozwoliły na sieciową zabawę na oficjalnych serwerach. Jeśli preferujecie klasyczny tytuł, to z pewnością ucieszy Was fakt, że dzięki stworzonej przez użytkownika Harrisonfog modyfikacji oprawa wizualna produkcji zyskała drugą młodość. Battlefront 2 Remaster Project skupia się na osiągnięciu możliwie najlepszej jakości wizualnej poszczególnych elementów gry, które osiągnięto dzięki poprawieniu nasycenia barw czy usprawnieniu oświetlenia. Poza poprawkami do oryginalnych map autor modyfikacji pokusił się też o stworzenie kilku autorskich aren, które możecie znaleźć pod tym adresem.
Na zakończenie propozycja dla fanów najnowszej odsłony serii Fallout. Modder o pseudonimie Gromdal postanowił wyrównać nieco szanse w starciach pomiędzy graczem a sterowanymi przez sztuczną inteligencję przeciwnikami. Tym samym zarówno w mechanice rozgrywki, jak i w dostępnym w grze wyposażeniu zaszły spore zmiany — poprawiono działanie AI, usunięto lub przemodelowano szereg unikalnych zdolności legendarnego wyposażenia. Mod ma zniwelować przewagę, jaką zyskuje nasz protagonista w toku rozgrywki i podtrzymać poziom wyzwań podczas zabawy niezależnie od stopnia rozwoju bohatera.
To wszystko co mamy dla Was na dzisiaj. Już niedługo pojawi się kolejna odsłona cyklu a wraz z nią zestawienie najnowszych fanowskich rozszerzeń. Zapraszamy do komentowania zestawienia i dyskusji w komentarzach, a po więcej modyfikacji sięgnijcie do poprzedniego artykułu, który poświęcony był modyfikacjom do takich tytułów jak m.in Civilization V, Star Wars: Battlefront II, Morrowind. Zajrzyjcie koniecznie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!