Jedenaste rozszerzenie do Hearthstone zadebiutowało w połowie kwietnia. Tradycyjnie więc pora przyjrzeć się ogranym już trochę kartom i opisać mechanikę.
Jedenaste rozszerzenie do Hearthstone zadebiutowało w połowie kwietnia. Tradycyjnie więc pora przyjrzeć się ogranym już trochę kartom i opisać mechanikę.
Najnowsze rozszerzenie do kultowej karcianki Blizzarda skupia się wokół Ligi Cieni, pięciu złoczyńców składających się na złodziejsko-złowrogą szajkę i ich planów względem mieszkańców, a przede wszystkim skarbów magicznego miasta Dalaran - siedziby magów związanych z Przymierzem. Standardowo już szereg paczek dostaniemy wypełniając proste misje zlecone nam przez twórców. Karty kupimy również w standardowych cenach za 100 sztuk złota, a także w bundlach po 50 i 80 paczek. Dostępne jest 135 nowych kart, podzielonych na klasy, a także neutralne stwory.
Nowa mechanika przypomina odrobinę Echo, znane z wyprawy do Wiedźmiego Lasu. Tym razem nowe słowo kluczowe dotyczy wyłącznie zaklęć. Osiem z nowych czarów możemy zagrać dwukrotnie - karta zagrana po raz pierwszy po wywołaniu efektu pojawi się ponownie w naszej ręce, tym razem bez słowa kluczowego. Żadnej zbędnej filozofii.
Większość pomniejszych nowości dotyczy złoczyńców, członków Ligi Zła. Mowa tu o Arcyzłoczyńcy Rafaamie, Huku, Mistrzu Wybuchów, Tuku Niuchowąsie, Madame Lazul oraz Zagłacie, Królowej Bagien. Stanowią oni wielką piątkę legendarnych stronników, ale są z nimi powiązane również inne karty. Każdemu z nich przypisane są karty “intryg” które stają się coraz potężniejsze, im dłużej znajdują się w naszym ręku.
Spośród świeżynek trzeba wspomnieć o kartach Sługusów. Niektóre z kart dodadzą taniego stronnika 1/1 z dodatkowym opisem do naszej ręki. Rodzajów sługusów jest pięć, identycznie do liczby członków Ligi Zła. Warto wspomnieć, że wraz z wypuszczeniem Wyjścia z cienia pojawiło się sporo nowych kart gwarantujących obrażenia zaklęć. Jak widzicie, nowości nie ma zbyt wiele, jednakże jak zawsze - nowe karty i wycofanie starych to zupełnie nowa meta. Warto więc rzucić okiem na to co powinno znaleźć się w Waszej kolekcji.
Druid:
Łowca:
Mag:
Paladyn:
Kapłan:
Łotr:
Szaman:
Czarnoksiężnik:
Wojownik:
Neutralne: