Dead Rising Deluxe Remaster

- platformy docelowe: PC, Xbox Series X/S, PlayStation 5
- data premiery: 19 września
- producent: Capcom
- wydawca: Capcom
Co prawda mieliśmy już okazję zagrać w Dead Rising Deluxe Remaster i podzieliliśmy się naszymi pierwszymi wrażeniami, ale na pełną wersję gruntownie odświeżonej gry akcji z 2006 roku musimy jeszcze trochę poczekać. Co ważne, nie pojawi się ona wyłącznie na konsolach Xbox Series X/S i PC, ale trafi również do posiadaczy PlayStation 5. Dead Rising Deluxe Remaster to idealny przykład tytułu, którego autorom udało się poprawić grafikę w taki sposób, by zachować ducha oryginału. Bazująca na technologii RE Engine oprawa wizualna prezentuje się znacznie lepiej niż przed laty, ale całościowo Dead Rising Deluxe Remaster sprawia wrażenie gry, która wygląda tak, jak zapamiętaliśmy pierwowzór. Wystarczy jednak spojrzeć na twarze postaci czy też poszczególne obiekty otoczenia, by zauważyć różnice. Zmiany da się również dostrzec w interfejsie użytkownika. Poza tym autorzy Dead Rising Deluxe Remaster zaimplementowali także klasyczne punkty kontrolne i znaczniki prowadzące do celu, dzięki czemu rozgrywka jest bardziej komfortowa.
God of War: Ragnarok

- platformy docelowe: PC
- data premiery: 19 września
- producent: Santa Monica Studio, Jetpack Interactive
- wydawca: PlayStation Publishing LLC
Po długim czasie oczekiwania God of War: Ragnarok zadebiutował 9 listopada 2022 roku w wersjach na PlayStation 5 i PlayStation 4. Gra znalazła się jednak w naszym zestawieniu nie bez powodu. Wkrótce produkcja ukaże się bowiem także na PC. Tradycyjnie jak w przypadku innych konwersji tytułów od firmy Sony, które sukcesywnie przenoszone są na blaszki, możemy spodziewać się możliwości rozgrywki w 4K w formatach 21:9 lub 32:9, odblokowanego framerate’u, pełnego wsparcia technologii NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS, a także obsługi NVIDIA Reflex. God of War: Rangorok na PC pozwoli na rozgrywkę przy wykorzystaniu klawiatury i myszy lub kontrolerów, takich jak np. Dualshock 4 i Dualsense (ze wsparciem ekranu dotykowego i adaptacyjnych triggerów) czy też - jak można się spodziewać, choć nie zostało to oficjalnie potwierdzone - gamepad od konsoli Xbox.