Guild Wars: Nightfall - oficjalne oświadczenie!

Fett
2006/09/19 22:22

ArenaNet wydała oficjalne oświadczenie odnośnie zawartości Guild Wars: Nightfall. Można je znaleźć w tym miejscu lub w wersji przetłumaczonej, w dalszej części newsa.

W Guild Wars: Nightfall – trzecim rozdziale nagradzanego wielokrotnie Guild Wars – nigdy nie będziesz musiał walczyć sam z zagrożeniem. Możesz nie tylko łączyć się w grupy z graczami z całego świata, ale też – po raz pierwszy w historii gry – wybierać za towarzyszy w pełni konfigurowalnych Bohaterów, którzy prócz zdobywania wraz z tobą doświadczenia, będą też słuchać się wydanych rozkazów, by jak najlepiej wspomóc cię w walce z ciemnościami.

Bohaterzy Nightfall wprowadza ponad tuzin Bohaterów, którzy wspomogą nas w walce z siłami ciemności. Każdy z nich zdobywał będzie doświadczenie u twego boku. Możesz również wyposażyć ich w nową broń, ulepszyć pancerze oraz wybrać umiejętności, z których będą korzystać. Co najważniejsze, każdy ich krok zależny będzie od twoich wytycznych. Możliwe będzie nawet rozkazanie użycia danego skilla podczas walki! Poziom kontroli jest zależny od gracza. Niezależni jak dobrze znani henchmani czy w pełni posłuszni – to zależy tylko od ciebie. Guild Wars: Nightfall - oficjalne oświadczenie!

Nowe postacie W dodatku do Bohaterów, trzeci rozdział wprowadza także dwie nowe profesje do świata Guild Wars - Derwisza oraz Paragona. Pierwsza z nich to święci wojownicy, służący bogom. Dzięki swym śmiercionośnym kosom są w stanie zadawać szerokie obrażenia wielu przeciwnikom naraz. Mistrzowie pośród Derwiszy potrafią przyjmować tymczasowo boskie formy, uzyskując w ten sposób ich cechy. Druga z klas to obrońcy ludzkości, aniołowie Elony. Wspomagają oni swych towarzyszy za pomocą Okrzyków i Psalmów, ciskając za razem z oddali potężnymi włóczniami.

Nowe umiejętności Nightfall wprowadza 350 nowych skilli do gry, wliczając w to nowe umiejętności dla sześciu podstawowych profesji (Warrior, Monk, Ranger, Elementalist, Mesmer oraz Necromancer), jak również klas z Guild Wars: Factions (Assassin oraz Ritualist). Dodatkowo rozdział wprowadza zupełnie nowy rodzaj panelu Umiejętności i Atrybutów, który w szybki sposób pomoże dostosować naszą postać oraz jej towarzyszy do akcji na polu bitwy. Nowy system szablonów buildów pozwoli ci na przygotowanie się na każdą ewentualność!

Nowe możliwości dla trybu PvP oraz Gildii Nightfall wprowadza do świata Guild Wars dwie nowe areny - Sunspear Arena oraz Churranu Island Arena. Co istotne, możliwe będzie zabranie swych wyszkolonych Bohaterów na pola bitew! Walki te (Hero vs. Hero) pozwolą na pojedynki między pojedynczymi graczami i ich towarzyszami (po trzech dla osoby). Wprowadzone zostaną także cztery nowe Guild Halle.

GramTV przedstawia:

Nowa historia i ląd do odkrycia Oczywistym jest, że nowa kampania byłaby niczym bez wciągającej historii, zachęcającej do odkrywania kolejnych terenów. W Nightfallu odwiedzisz bogate miasta, dzikie wybrzeża i udasz się wgłąb starożytnych ruin. Trafisz też na pustynie, gdzie na każdym kroku czyha niebezpieczeństwo. Los świata Elony zależy od twoich poczynań!

Witaj w Elonie, kraju Złotego Słońca Świat Elony znany był od wieków z wszechobecnego ładu i porządku. Jego trzy prowincje - Istan, Kourna oraz Vabbi – rządzone są niezależnie od czasów, gdy wielki bohater Turai Ossa zrzekł się władzy i udał się przed dwustu laty z pielgrzymką na Kryształową Pustynię (Crystal Desert). Regiony powiązane są jednak ze sobą w sprawach handlowych, jak i tych związanych z bezpieczeństwem. Wojska Istani patrolują okolice morza, gdzie roi się od korsarzy. Armia Kournan – kierowana przez Varesha Ossa – strzeże zaś wewnętrznych części kontynentu. Nad wszystkim w całości czuwa jednak Zakon Słonecznej Włóczni. Te wielkie przymierze dba o pokój od straszliwych lat Plagi Scarabów i końca ery Pradawnych Królów, kiedy to Istan o mało nie pogrążyło się w ciemnościach. Obecnie Zakonem dowodzi Kormir. Siła tej wielkiej wspólnoty rośnie z każdym dniem, w związku z setkami nowych rekrutów.

Czy jednak to wystarczy? Złowieszcze siły rozprzestrzeniają się powoli, przyzywane przez złego boga. Czy Kormir i jego Zakon Słonecznej Włóczni są w stanie powstrzymać ciemności? Tylko ty i twoi towarzysze możecie odpowiedzieć na zadane pytanie, próbując uratować Świat Złotego Słońca w jednym z największych wyzwań.

--- ArenaNet udostępniła filmiki prezentujące tańce dwóch nowych profesji: Derwiszki oraz Paragona

Komentarze
87
Usunięty
Usunięty
08/10/2006 10:24
Dnia 22.09.2006 o 10:37, tomek ostry napisał:

> tomek ostry, kup w MM dwupack GW i GWF za 169zł to się bardziej będzie opłacało ;p a później > tak Cię wciągnie że kupisz GWN ;) Hmm...Tylko jest problem, bo w Egu nie ma MM, a najbliższy jest w Gdańsku, a ja nie za bardzo mogę pojechać, bo mam noge skrecona w kolanie i muszę siedzieć w domu :( (jest jeden plus tego, że do szkoły nie musze chodzić :D ), a rodzicom, nie będzie się chciało jechać, a zresztą jeszcze nie dostałem odszkodowania, za to skręceni :P. A jakbym miał kupic jedną grę, to którą najepiej?? GW , GW:F czy GW:N??

Wszystkie sa dobre, kazda cos nowego i kazda ma swoje plusy i minusy. Ja osobiscie polecam mieszanke wszystkich- przynajmniej sie nie nudzisz ^_^

Usunięty
Usunięty
25/09/2006 17:08

Bylem ostatnio w Media Markcie w Rzeszowie i ten prerelease lezal sobie na polce po 19,99. Koles z Media powiedzial mi ze jak go kupie to pelna wersje bede mogl kupic u nich za 89 zeta. Nie gram w GW ale moze jest tu ktos z Rzeszowa komu taka informacja sie przyda.

Usunięty
Usunięty
22/09/2006 17:06

no wiesz jeszcze GW:N nie wyszlo wiec nie mozna porownywac ale mowi sie ze jest wiekszy nacisk na PvE niz w poprzednich czesciach... ale jesli mialbym ci doradzic miedzy Prophesies a Factions to wez Prophesies... a najlepiej wez wszystkie :P




Trwa Wczytywanie