Tydzień z Supreme Commander - dzień szósty

Lucas the Great
2007/03/17 11:18

Dzisiejszy dzień mógłby funkcjonować pod hasłem "Taktyka dla opornych" - Butcher wyjaśnia podstawy rozsądnego planowania działań wojennych w grze Supreme Commander. Lektura obowiązkowa dla tych, którzy nie chcą zbierać ciężkiego łomotu, uzupełniająca dla tych, którzy lubią się posprzeczać na temat zagrań taktycznych. Zapraszamy do lektury!

Tydzień z Supreme Commander - dzień szósty

Teraz, gdy wiemy już cokolwiek na temat trzech stron konfliktu przedstawionych w Supreme Commanderze, warto powiedzieć coś więcej na temat strategii i taktyki, a także zastanowić się w jaki sposób rozbudowywać bazę, aby szybko mieć dostęp do zaawansowanych jednostek bojowych.

W zasadzie trudno stworzyć dla potrzeb gry jeden uniwersalny schemat, według którego należy wznosić instalacje wojskowe tak, aby osiągnąć przewagę nad wrogiem. W trudniejszych misjach zaangażowane w niekończącą się wojnę frakcje walczą na lądzie, morzu i w powietrzu, co zmusza gracza do zachowania równowagi i inwestowania na przemian w Fabryki pojazdów lądowych, lotnictwa oraz w obiekty produkujące okręty.

GramTV przedstawia:

Pełen tekst znajdziecie tutaj

Jeden dzień to za mało? Zajrzyjcie tutaj!

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
19/03/2007 09:07

Super!! Dzięki za pomocne informacje.W tej grze mogliby szkolić generałów i ludzi kierujących wojskiem. Ale aby byli dobrze przeszkoleni to najpierw musieli by przejść tę grę na najtrudniejszym poziomie.

Usunięty
Usunięty
18/03/2007 15:49

Cóż za znawca WoytaZ ;] może zagramy MP bo widzę, że w betę trochę grałeś

Usunięty
Usunięty
18/03/2007 14:49

Dobry tekst. Prawie nie można się przyczepić. Ciekawym taktyk przeciwko eksperymentalnym. Bawiąc się demkiem SupComa udawało mi się kilka razy wygrać z Hard Ai bez budowania Spiderów. Konwencjonalne uzbrojenie jest jednak ( przynajmniej na razie tak mi się wydaje ) dobrze zbalansowane vs experymentalne monstra.




Trwa Wczytywanie