Proces tworzenia FPS-a Shadowrun nie należał do spokojnych. Gracze czekający na ten tytuł mieli okazję posłuchać plotek na temat jego rzekomo nienadzwyczajnej jakości, zamknięcia pracującego nad nim studia FASA czy opłat za rozgrywkę online PC vs. PC. Mimo tego wszystkiego prace nadal trwały, a teraz – po trzech latach – ogłoszono oficjalnie, że gra osiągnęła złoty status, czyli najzwyczajniej w świecie jest gotowa.
Shadowrun trafi do amerykańskich sklepów 29 maja, w wersjach dla PC (49,99 dolara) i Xboksa 360 (59,99 dolara). To pierwszy tytuł, który pozwoli na cross-platformowe zmagania posiadaczy komputerów osobistych i konsol Microsoftu. Jednak jeśli PeCetowcy będą chcieli doświadczyć pojedynków z przeciwnikami grającymi na padzie, będą musieli wykupić pakiet Windows Live Gold (lub jego xboksowy odpowiednik, w przypadku posiadania i tego, i tego). W darmowej wersji Silver będą mogli walczyć ze sobą tylko grający na klawiaturach i myszkach.Gra będzie drugą pozycją na PC z Windows Live Achevements, czyli komputerowym odpowiednikiem systemu punktowych nagród za szczególne osiągnięcia z Xboksa 360. Pierwszą będzie konwersja Halo 2 (tylko dla systemu Vista), która zadebiutuje w USA kilka dni przed Shadowrunem – 22 maja. Ona jednak nie pozwoli na międzyplatformowe pojedynki. Data wydania gry studia FASA w Europie to 1 czerwca.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!