Świat graczy rzucił się niczym dziecko w stronę choinki w bożonarodzeniowy poranek na demo BioShocka. Najpierw wersja na Xboksa 360, teraz na PC-ta. O ile na tym pierwszym przejrzenie plików gry nie było za bardzo możliwe, to wersja na komputery osobiste już chętniej odkrywa swoje tajemnice.
Dociekliwi fani Big Daddy'ego przejrzeli m.in. plik config.ini demka. To jego fragment:
"[Console]
Console (XBox360, PS3) specific settings StreamingDynamicFloatingLimit:
If this is a positive number, then instead of using the fixed per-level limits, the StreamingDynamic resource will use as much memory as is available as long as the total memory allocated by the game is less than the specified number. In other words, StreamingDynamic will grow and shrink to fit to the available memory instead of being locked to a fixed budget StreamingDynamicFloatingLimit=500".
Dotychczas 2K Games zapewniało o tym, że ich najnowsza gra jest exclusive'em dla maszynki Microsoftu, a tutaj taka niespodzianka... Z drugiej strony może to być równie dobrze pozostałość po starej wersji pliku, jeszcze sprzed zawarcia umowy z producentem Windowsów. Kto wie - właścicielom PlayStation 3 z pewnością nie przeszkadzałoby wydanie tego tytułu na ich konsoli. Wręcz przeciwnie.