Nowe studio, nowa gra MMORPG

Renor Mirshann
2007/09/28 13:48

Założone w 2006 roku australijskie studio Vile ma zamiar podbić rynek gier online swoim pierwszym dziełem o oryginalnej nazwie Project V.I.L.E., które obecnie wygląda na jak najbardziej standardowego przedstawiciela gatunku MMORPG.

Project V.I.L.E. - tak brzmi tytuł pierwszej gry australijskiego studia Vile, które zapewne postanowiło wypromować w ten sposób swoją nazwę. Będzie to MMORPG osadzony w autorskim świecie science-fiction, zapowiadany jako bardzo dynamiczny i skupiony przede wszystkim na akcji, zdobywaniu przedmiotów i bogaceniu się. Fabuła jest dla developera czymś drugorzędnym, postanowiono postawić na przyjemność płynącą z rozgrywki. Gra jest obecnie we wczesnej fazie produkcji, a jej premiera została ustalona na koniec przyszłego roku.

Czy jest w tej zapowiedzi coś, co może zainteresować fanów tego typu zabawy? Sprawdźmy. Gra ma zawierać wszystkie cechy dobrego przedstawiciela gatunku MMO, czyli duży świat do zwiedzenia (wiele zróżnicowanych planet), wciągającą walkę, system reputacji, drzewka zdolności, walki PVP, liczne epickie instancje i miejsca drużynowych raidów. Nowe studio, nowa gra MMORPG

Zamiast wyboru klasy postaci, autorzy proponują inne rozwiązanie - inwestując zdobyte punkty doświadczenia będzie można szkolić się w wybranych dziedzinach, takich jak strzelanie, walka bez broni czy leczenie. W grze ma być dostępnych również sporo różnego rodzaju machin, od wielkich mechów po zwrotne i szybkie motocykle, które przydadzą się zarówno w bitwach jak i jako środki transportu.

GramTV przedstawia:

Ekscytującą nowością ma być wprowadzenie systemu "poboru", który działać ma na zasadzie wzywania do obrony atakowanych planet zamieszkanych przez rasę, którą gracz reprezentuje. Dostanie on wtedy dodatkowy ekwipunek odpowiadający jego umiejętnościom i zostanie zabrany razem z innymi mu podobnymi przez wojskowy transport na miejsce bitwy (ew. sam się na nie uda, jeżeli ma czym).

Vile Studios zamierza w przyszłości stworzyć inne tytuły na PC w oparciu o autorskie technologie. Myśli również o konsolach - Xboksie 360 i PlayStation 3. Pewny siebie zespół uważa, że będąc developerem całkowicie niezależnym może sobie pozwolić na dużo większą kreatywność i wolność w projektowaniu innowacyjnych gier. Oby tylko udała mu się trudna sztuka przełożenia słów na czyny...

Komentarze
26
Usunięty
Usunięty
13/10/2007 16:22
Dnia 29.09.2007 o 19:39, Sephirath napisał:

A GW? Pomyśl logicznie ;-) Ja wiem, ze to trudne, ale wykonalne :)

taaa a teraz porownaj sobie laskawie ilosc graczy DARMOWEGO Guildwarsa a PŁATENGO WoWa, i co ? To tez nie jest trudne...

Usunięty
Usunięty
01/10/2007 16:44

Zapowiada się ciekawie ;)

Usunięty
Usunięty
29/09/2007 19:44

Kolejny MMO... :s




Trwa Wczytywanie