Frontlines: Fuel Of War - już za dwa tygodnie premiera!

CD Projekt
2008/04/03 15:07

CD Projekt informuje, że już za dwa tygodnie w sklepach pojawi się bardzo niecierpliwie oczekiwana przez wszystkich miłośników multiplayerowych bitew gra Frontlines: Fuel Of War. Dostępna będzie również edycja specjalna tego świetnie się zapowiadającego FPS-a, który ma wszelkie podstawy, by poważnie myśleć o zdetronizowaniu Battlefield 2.

Frontlines: Fuel of War to strzelanka w umiejętny sposób łącząca w sobie intensywność walk znanych z Call of Duty ze swobodą działania Battlefield. Dodatkowo Frontlines posiada rewolucyjny system prowadzenia działań wojennych. Strefa o którą toczy się aktualnie walka stanowi linię frontu. Przejęcie wszystkich obiektów w tym obszarze powoduje, że linia frontu przesuwa się do kolejnej strefy. Posuwając się cały czas do przodu gracz w końcu dociera do obozu wroga.

Atutem gry jest bardzo rozbudowany tryb multiplayer, w którym nawet 64 graczy walczy na dużych, otwartych mapach z wykorzystaniem wielu typów broni i pojazdów (jest ich ponad 60, w tym czołgi, śmigłowce, samoloty). Gra powstała na potężnym silniku Unreal Engine 3, co sprawia, że wygląda olśniewająco. Mapy, na których toczy się rozgrywka, są rozległe i zróżnicowane. Gracz walczy m.in. na ulicach miasta, na terenie rafinerii naftowej, w stacji skupiającej energię słoneczną, w znajdujących się w górach bazie i wiosce.

GramTV przedstawia:

Polska premiera Frontlines: Fuel of War na PC będzie miała miejsce 17 kwietnia. Gra pojawi się w dwóch wersjach cenowych: normalnej - 99,90 zł i edycji specjalnej - 129,90 zł. Wersja na Xbox 360 dostępna jest już od 13 marca.

Więcej informacji na temat gry pod adresem: www.gram.pl/frontlines.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
04/04/2008 22:51
Dnia 04.04.2008 o 22:33, Lord Joker napisał:

Jeśli komuś zależy na klientach to zawsze można wydać grę w oryginalnej wersji językowej, a potem wypuścić patcha polonizującego dostępnego dla osób które zakupiły pełną wersję w ten sposób wszyscy byliby szczęśliwi, no ale po co skoro można kazać ludziom czekać półtora miesiąca na premierę.

Nie masz pojęcia o czym piszesz. Dystrybutorow wiaza umowy na taki a nie inny sposob wydania gry, wiec nie moga sobie od tak puscic wersji angielskiej, a pozniej dorzucic łatki.

Usunięty
Usunięty
04/04/2008 22:33

Dnia 04.04.2008 o 16:16, Aken H Bosch napisał:

Owszem, BYŁO sporo problemów. Objętość tekstu ma tu niewielkie znaczenie - czasem dużo większym problemem jest wrzucenie wszystkiego bez problemów do gry, która od strony stricte technicznej NIE zakładała możliwości obsługi języków wschodnioeuropejskich...

Jeśli komuś zależy na klientach to zawsze można wydać grę w oryginalnej wersji językowej, a potem wypuścić patcha polonizującego dostępnego dla osób które zakupiły pełną wersję w ten sposób wszyscy byliby szczęśliwi, no ale po co skoro można kazać ludziom czekać półtora miesiąca na premierę.

Usunięty
Usunięty
04/04/2008 20:00

Miejmy nadzieję że już nie zobaczymy news’a w którym będzie mowa o kolejnym przesunięciu premiery owej gry...




Trwa Wczytywanie