Jak wygląda proces rejestracji elektronicznej?

Johnny Bravo
2008/04/04 12:33
6
2

Aby zarejestrować grę w naszym należy posiadać aktywne konto w serwisie www.gram.pl. W przypadku braku takiego konta należy je w pierwszej kolejności założyć. Dodatkowym bonusem zachęcającym do założenia konta w naszym serwisie jest kwota 10 wpln-ów przydzielana za sam fakt założenia konta w naszej domenie.

Aby zarejestrować grę w naszym należy posiadać aktywne konto w serwisie www.gram.pl. W przypadku braku takiego konta należy je w pierwszej kolejności założyć. Dodatkowym bonusem zachęcającym do założenia konta w naszym serwisie jest kwota 10 wpln-ów przydzielana za sam fakt założenia konta w naszej domenie.

Po zakończonym sukcesem założeniu konta należy przejść do zakładki rejestracja (www.gram.pl/rejestracja), zalogować się, po czym wpisać w podane niżej pola 28-znakowy klucz rejestracji elektronicznej, tak jak jest nadrukowany na karcie rejestracji. Następnie należy przycisnąć ZAREJESTRUJ, co spowoduje automatyczne zarejestrowanie gry na koncie, na którym użytkownik jest zalogowany w trakcie rejestracji.

UWAGA! Po wpisaniu klucza proszę nie wyrzucać Karty Rejestracji Elektronicznej. Może być ona jeszcze potrzebna w przyszłości!

PAMIĘTAJ! W serwisie gram.pl możesz zarejestrować jedynie gry, których wydawcą była lub jest firma CD Projekt. Nie ma możliwości rejestracji w naszym serwisie gier innych wydawców.

GramTV przedstawia:

Komentarze
6
Darko2739
Gramowicz
13/09/2024 14:31
Muradin_07 napisał:

Dla wszystkich, którzy tutaj przyjdą szukać rejestracji:

Kochani - gram.pl już od 2009 roku (jeśli dobrze pamiętam) nie wspiera rejestracji gier, które były wydawane przez CD Projekt. Wraz z przejściem gram.pl do Action S.A. całość tych tematów - rejestracja gier, wirtualne pieniądze, gwarancja na nośniki - zostały po stronie CDP.pl w tamtym czasie.

Także przykro mi to mówić, ale niestety... tutaj takowej nie znajdziecie. I prawdopodobnie również na stronie CDP.pl jej nie znajdziecie, bo te elementy były po stronie CDP wydawniczego, a nie sklepowego (przejętego przez Merlin.pl). Wydawniczy CDP złożył wniosek o upadłość, także teoretycznie nie ma opcji skorzystać z tego typu elementów. 

Uprzedzając pytania - nie, nie oznacza to, że teraz powinniście pisać do CD Projekt RED, bo CDP RED tym się rownież nie zajmuje.

Koniec końców, niestety, ale CDP.pl nie zadbało o to, aby te karteczki były do wykorzystania. Jedyne, co mogę poradzić to to, jeśli macie zniszczony nośnik i CD Key do niego uderzcie do wydawcy globalnego/producenta gry (supportu) z pytaniem, czy jesteście w stanie wymienić kod z pudełka na kod steam czy inny, który będzie działał. W ten sposób kilka gier udało mi się w przeszłości wymienić pokazując kod i płyty, które mam, więc myślę, że nie powinno z tym być problemu.

Uff, mam nadzieję, że teraz wszyscy będą to rozumieli na przyszłość, bo mam wrażenie, że mimo już ponad... 13 lat od tego momentu nadal te pytania się pojawiają, a teoretycznie nie powinny :) 

Kopcik napisał:

To niezły error 404

Kopcik napisał:

To niezły error 404

Dla wszystkich, którzy tutaj przyjdą szukać rejestracji:

Kochani - gram.pl już od 2009 roku (jeśli dobrze pamiętam) nie wspiera rejestracji gier, które były wydawane przez CD Projekt. Wraz z przejściem gram.pl do Action S.A. całość tych tematów - rejestracja gier, wirtualne pieniądze, gwarancja na nośniki - zostały po stronie CDP.pl w tamtym czasie.

Także przykro mi to mówić, ale niestety... tutaj takowej nie znajdziecie. I prawdopodobnie również na stronie CDP.pl jej nie znajdziecie, bo te elementy były po stronie CDP wydawniczego, a nie sklepowego (przejętego przez Merlin.pl). Wydawniczy CDP złożył wniosek o upadłość, także teoretycznie nie ma opcji skorzystać z tego typu elementów. 

Uprzedzając pytania - nie, nie oznacza to, że teraz powinniście pisać do CD Projekt RED, bo CDP RED tym się rownież nie zajmuje.

Koniec końców, niestety, ale CDP.pl nie zadbało o to, aby te karteczki były do wykorzystania. Jedyne, co mogę poradzić to to, jeśli macie zniszczony nośnik i CD Key do niego uderzcie do wydawcy globalnego/producenta gry (supportu) z pytaniem, czy jesteście w stanie wymienić kod z pudełka na kod steam czy inny, który będzie działał. W ten sposób kilka gier udało mi się w przeszłości wymienić pokazując kod i płyty, które mam, więc myślę, że nie powinno z tym być problemu.

Uff, mam nadzieję, że teraz wszyscy będą to rozumieli na przyszłość, bo mam wrażenie, że mimo już ponad... 13 lat od tego momentu nadal te pytania się pojawiają, a teoretycznie nie powinny :) 

Kopcik
Gramowicz
06/06/2022 19:04

To niezły error 404




Trwa Wczytywanie