Retrogram – Looking Glass Studios, czyli ambitni do końca

gram.pl
2008/07/04 19:11

Już kilka razy mieliśmy okazję wspominać deweloperów, którym przy pracy zawsze towarzyszyło jedno, kluczowe słowo - ambicja. Nie poddawali się panującym modom, nie starali się popłynąć z szerokim nurtem rzeki zwanej elektroniczną rozrywką. Wiele z takich studiów przegrało jednak walkę z brutalnymi realiami rynku.

Ostatnio w naszym kąciku retro dominowały przede wszystkim gry cRPG, strategie i symulatory. Tak się bowiem złożyło, że duża część firm i studiów produkujących tytuły ambitne, często nawet nowatorskie, jakoś nie potrafiła odnaleźć się w świecie wielkich pieniędzy, szybko popadając w kłopoty finansowe i skutecznie powiększając tym samym grono deweloperskich aniołków. Czasem zdarzało się, że noga potrafiła powinąć się nawet niekwestionowanym gigantom i liderom branży, takim jak ostatnio wspominane MicroProse. Dziś opowiemy o historii i śmierci kolejnego z ambitnych deweloperów, dzięki któremu na kilka tygodni zmienimy perspektywę na pierwszoosobową – Looking Glass Studios.

Całość tekstu znajdziecie tutaj.

GramTV przedstawia:

Zapraszamy również do naszego Archiwum Retrogram.

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
05/07/2008 13:56

Z tych tytułów w pamięci zapadły mi tylko Thief i System Shock, Thief nie wciągnął mnie aż tak bardzo, ale SS, a zwłaszcza jego druga odsłona były debeściakami.To czekamy na tekst o Ion Storm...

Krondar --> Kliknij na linka do archiwum retrogramu. Gwarantuję Ci, że klasyka gości u nas już od dawna i ma się na gramie całkiem dobrze. ;)A między innymi nawiązując do Thiefa i używając go jako łącznika, siłą rozpędu jako kolejne studio opiszę właśnie Ion Strom,. Najpierw jednak kilka odcinków poświęconych niektórym produkcjom LG - zasłużyli na to. :)

Usunięty
Usunięty
05/07/2008 09:58

Chwała Looking Glass, prawdziwym twórcom!




Trwa Wczytywanie