Wolfenstein - pierwsze obrazki

Adam "Harpen" Berlik
2008/07/13 13:48

Wczoraj poznaliśmy pierwsze szczegóły na temat nowej strzelaniny tworzonej przez połączone siły zespołów id Software i Raven Software. Mowa oczywiście o kontynuacji legendarnego FPS-a z 2001 roku o nazwie Return to Castle Wolfenstein. Natomiast dzisiaj, dzięki redaktorom serwisu Games Tiscali, możemy obejrzeć pierwsze obrazki z gry.

Wolfenstein - pierwsze obrazki

Wolfenstein będzie kontynuacją wydanej przed siedmioma laty produkcji autorstwa Gray Matter, czyli RtCW. Za jej produkcję odpowiedzialni są programiści z dwóch firm: Raven Software (Quake IV) oraz id Software (Doom 3). Gra będzie tematem najnowszego numeru magazynu Game Informer - poza informacjami tekstowymi w artykule opublikowano również pierwsze obrazki, które zaprezentowali właśnie pracownicy portalu Games Tiscali.

Mamy tutaj do czynienia z fragmentami zeskanowanych stron magazynu. Prawdopodobnie grafiki w lepszej rozdzielczości oraz - miejmy nadzieję - również pierwszy zwiastun z Wolfensteina zostaną zaprezentowane na targach targach E3 2008, które rozpoczną się już jutro i potrwają do czwartku.

Gra ukaże się na konsolach Xbox 360 oraz Playstation 3, a także będzie osiągalna dla posiadaczy komputerów osobistych PC. Zapraszamy również do zapoznania się z naszą wczorajszą wiadomością, zawierającą pierwsze szczegółowe informacje na temat Wolfensteina.

GramTV przedstawia:

Komentarze
43
Usunięty
Usunięty
15/07/2008 21:57

Niby ok tylko nie czaje tego srebrnego konia latajacego w powietrzu :O nic nie piłem i nie brałem dzisiaj.

Usunięty
Usunięty
13/07/2008 18:07

R3D pewnie poprzedniego Wolfenstain nie widziałeś na oczy a już wydziwiasz.Co do gry to wygląda ładnie.

Usunięty
Usunięty
13/07/2008 17:40

Dnia 13.07.2008 o 17:21, hans olo napisał:

Tak naprawdę to ten leciwy silnik pochodzi z czasów Q. Id z gry na grę cały czas pracował na jednym silniku, który cały czas był barziej lub mniej rozwijany. Widać to przede wszystkim po strukturze instalacji gier, zasadzie modowania itp. Wszystko zawsze to samo, tylko kod jest rozbudowywany i tekstury zmieniane. To dopiero geniusz ;].

Dobrze o tym wiem. Zapomniałeś dodać jeszcze o większej ilości wielokątów. A popros: Scource i idTech4 to są bracia! Tak, tak silnik H-L2 pochodzi od silnika pierwszego H-L, a ten od engine Quake`a!




Trwa Wczytywanie